In fiecare an ne-am obisnuit ca LG sa ne surprinda cu cate un televizor de top sau cu o tehnologie noua in materie de ecrane. Dupa ce ani la rand ne-au prezentat tehnoloia OLED si felul in care aceasta a fost imbunatatita, interesul a crescut. LG este pregatita sa investeasca mai mult in aceasta tehnologie, iar jucatori importanti sunt pregatiti sa se alature.
Pana in prezent s-au investit multi bani in aceasta tehnologie, dar si in fabrici din Coreea. LG nu se opreste. Vor investi peste 8.71 miliarde de dolari in fabrici producatoare de panouri OLED in Coreea de Sud pana in anul 2018.
Vor investi la inceput 1.6 miliarde de dolari pentru panourile de televizoare, cele flexibile si cele mici, de exemplu pentru ceasuri. Sony si Samsung considera tehnologia inca prea scumpa si continua sa foloseasca panouri LCD clasice. Panasonic a decis sa se alature LG si sa foloseasca panourile OLED. Seful diviziei de televizoare Panasonic, Masahiro Shinada, a declarat ca in 2-3 ani tehnologia OLED se va extinde foarte mult.
Cele mai noi zvonuri vin din America, unde Apple pare ca este interesata ca LG sa le produca display-ul pentru iPhone 7. Nu pare imposibil din moment ce ecranul de pe Apple Watch este tot un OLED produs de LG. Sa vedem ce ne asteapta.