Potrivit publicației americane Wall Street Journal, Meta a înaintat propunerea autorităților de reglementare ale UE, intenționând să facă abonamentul disponibil pentru utilizatorii din Europa în lunile următoare.
Valoarea abonamentelor diferă, în funcție de platforma folosită. Astfel, prețurile se vor situa în jur de 13 euro pentru aplicația de smartphone și 10 euro pentru cea de desktop. Oarecum logic (pentru ei), pentru ca majoritatea utilizatorilor sunt de pe platformele mobile, nu de pe laptop/desktop. 🙂
Va fi disponibilă în continuare și opțiunea fără abonament, care va arăta utilizatorilor reclame targetate pentru ei. Cred că oricum majoritatea dintre noi vom rămâne la asta și vom da skip la video-urile care arată reclame, dacă chiar nu ne interesează atât de mult.
Reamintim că, în luna iulie, Curtea de Justiție a UE a interzis Meta să combine datele colectate despre utilizatorii platformelor sale fără acordul explicit al acestora. În ianuarie, compania a fost amendată cu 390 de milioane de euro de către autoritățile de reglementare din Irlanda pentru că a obligat utilizatorii să accepte reclame personalizate ca o condiție de utilizare a Facebook.
Nu o sa platesc,insta nu folosesc si facebook intru foarte rar asa ca nu vad de ce as plati