Știu, este deja un clișeu titlul articolului, dar mie mi-au plăcut atât cartea lui Gabriel García Márquez, cât și serviciile de garanție ale companiei chineze.
Am scris un articol similar acum aproape un an, când am schimbat bateria care nu mai era în parametrii normali:
Motivul pentru care am făcut acest follow-up este simplu – am avut nevoie din nou de schimbarea bateriei, la mai puțin de 12 luni de la prima înlocuire, iar toată operația a avut loc în aceste timpuri tulburi.
Nu voi relua procesul de accesare al garanției, pentru că este similar cu ce am povestit deja. Aș vrea doar să remarc promptitudinea service-centerului din Polonia și a UPS-ului. Am primit seara un email că un curier mă va căuta în 24 de ore, iar la prânz acesta se afla deja la poartă. Apoi reparația, pe lângă că a fost acceptată fără probleme,. a avut loc în mai puțin de 24 de ore!!! Practic, în trei zile primeam smartphone-ul reparat înapoi. Totul, pe baza garanției, fără alte costuri!
Apropo, așa, de amuzament, am primit coletul de la UPS chiar la câteva minute după ce președintele Iohannis anunța noile restricții de circulație pe timpul zilei.
La final, vă întreb și pe voi: aveți produse trimise în service, cât #stămacasă? Dacă da, spuneți-ne și nouă cum merge procesul.
PS: Dacă nu ați citit cartea încă, o puteți comanda acum de pe eMag. O recomand cu drag.
De aceea o sa ma intorc la OnePlus …
Totul fără niciun cost?
Nici macar pentru curier. Am mentionat acum in text, sa nu existe dubii. Dar pe garantie, cam asta inseamna!
De laudat (din nou) felul in care op se ocupa de clientii lor. Insa, nu e cam frustrant sa trebuiasca sa schimbi bateria in fiecare an? Doar intreb, pe mine m-ar enerva maxim treaba asta.
Este, insa tind să cred că am prins eu o unitate mai specială. Sau le e drag chinezilor să scriu de ei
Din partea cealalta a „baricadei” pot sa zic ca service-urile merg la 50% din personal si oricum fluxul era cu mult scazut. Cam greu cu onoratul comenzilor pe partea de piese, vin mai greu sau deloc, ceea ce face un client fericit (negatie).
Tot respectul pentru modul cum sau comportat, eu am incercat dupa un an sa apelez la garanție tot pentru înlocuirea bateriei la un Xiaomi Mi9 dar după aproape o lună de așteptat Evomag și Vigafon sau cam spălat pe mâini zicând că defectul reclamat nu se manifestă. Timp in care am fost nevoit să pierd multe ore de așteptat și multe mailuri ca să mă asigur că nu rămân fără telefon.
Da,service-ul lor este f.rapid dar lasă foarte mult de dorit modul în care își tratează clienții când e vorba de înlocuirea produsului care nu este adus la conformitate pentru același defect de fabricatie.
Eu am un OP 7TPro luat de pe siteul lor care are probleme cu camera frontala in sensul că aceasta nu poate focusa,fotografiile ies blurate,numai zic de clipurile video care sunt încețoșate.Eu l-am trimis de 4 ori într-un interval de 4 luni ptr aceasta problema schimbând de 4 ori camera și odată senzorul laser și tot nu sa rezolvat.Sunt f.suparat ptr că scriindu-le pe email să îmi schimbe produsul cu unul similar neputând rezolva problema aceștia îmi ignora doleanță.Stiu că legislația europeană ii obligă să schimbe dar se fac că nu știu.Poate îmi explică cineva cum se poate rezolva și de ce refuza constant să îl schimbe că eu nu înțeleg.