În această dimineață, din cauza unor disfuncționalități la nivelul serverelor, Banca Transilvania a întâmpinat probleme tehnice majore, iar plățile cu cardul, încasările prin POS și internet banking-ul au funcționat „intermitent”. La această oră, plățile cu cardul și încasările prin POS funcționează, din câte susțin reprezentanții băncii, însă am observat că aplicațiile NeoBT, BT24 și BT Pay au în continuare probleme – am fost delogat din BT Pay și NeoBT, iar acum acum nu mai pot accesa nicio aplicație a băncii.
Din experiența personală, astfel de probleme sunt tot mai comune la BT. Deseori internet banking-ul și ATM-urile nu funcționează, iar codurile de autentificare/semnare tranzacții sosesc cu foarte mare întârziere sau deloc. Din acest motiv am ajuns să prefer plățile în numerar în locul mijloacelor electronice.
Piuir a zis
Si amazonul pica uneori… google la fel… nu exista uptime 100%. Asa ca BT a avut doar o zi dinaia…
Greuceanu a zis
Afirmațiile din ultimul paragraf sunt false, dețin card BT cu cele 3 aplicații active de 3 ani și chiar dacă mai apar unele sincope acestea nu sunt dese sau comune cum se scrie în articol, nici pe departe. Da, ieri am observat și eu că au funcționat cu întreruperi, dar astfel de disfuncții apar ocazional la majoritatea serviciilor bancare ale tuturor băncilor , nu sunt mai dese la BT.
Răzvan Balica a zis
Folosesc zilnic NeoBT pentru firmă și cred că e cea mai proastă experiență pe care poți s-o ai cu un serviciu online. „Ceva nu a mers bine” sau pur și simplu nu intră în cont sau nu semnează tranzacțiile, fără vreun mesaj de eroare. Și foarte des nici ATM-urile nu funcționează, „acest ATM este scos din funcțiune” sau „bancomatul nu poate elibera suma solicitată”.
Dacă n-aveam de încasat bilete la ordin renunțam la ei. Alte bănci au puține sucursale.
Greuceanu a zis
Te-am înțeles, dar consider că exagerezi(poate neintenționat).
Și eu folosesc Neo BT pentru orice plată lunară(nu chiar zilnic, dar măcar odată la 2-3 zile) de orice fel și niciodată, subliniez, niciodată nu s-a blocat sau nu a dat eroare de niciun fel când am efectuat eu operațiunile.
E adevărat că ieri nu am avut nevoie să o folosesc când au fost semnalate problemele, dar eu nu am experiențe despre care vorbești tu sau în niciun caz mai dese decât observ și la alte bănci.