Am zis sa revin ieri cu un update la situatii portarii mele la Hidroelectrica, ca ieri era termenul de mutare conform noului mecanism de schimbare a furnizorului in 24h. Insa ieri nu (cred) ca s-a intamplat nimic.
Si cum stiu asta? Pentru ca am cont la operatorul de distributie (E-Distributie Banat, in cazul meu) si acolo e afisat furnizorul actual, care e tot Enel Romania.
Acum, ca de fapt nu s-a facut trecerea sau nu s-a actualizat site-ul operatorului de distributie, nu stie nimeni. Si cred ca nici nu se poate afla.
Asa ca voi mai reveni cu al doilea, si poate ultimul, follow up, cand aflu ceva. De preferat ca s-a facut trecerea la Hidroelectrica. Cert e ca, eu am dubii ca se face, la momentul acesta, in 24h.
La voi cum sta treaba, daca ati facut cerere de schimbare?
Nu cred ca inca este gata platforma de la ANRE, http://www.posf.ro, si atunci mai dureaza.
Pentru furnizori e deschisa.
Se poate face inregistrarea ca utilizator „client final – persoana fizica” si se pot vizualiza doar detalii despre contractele existente. Nimic altceva nu functioneaza deocamdata (nici vorba de schimbare furnizor prin POSF). Scrie acolo:
Platforma asta inca nu functioneaza, au zis clar. Fa contractul pe siteul hidroelectrica.
Acolo am facut. 🙂
Eu am facut contractul pe siteul HE pe 28 oct, termen 18 noiembrie. Pe 9 noiembrie au venit de la Distributie Electrica sa citeasca contorul, si ieri a disparut locul de consum din aplicatia MyEngie.
L. E. Azi pe site-ul distribuitorului a apărut ca furnizorul meu nu mâine Engie ci Hidroelectrica
Si eu am facut cererea de mai bine de o luna dar sincer inca nu stiu daca s a realizat sau nu schimbul intrucat inca primesc facturi de la furnizorul vechi.
O să afli peste două zile, pe 24, când vei putea să îți introduci indexul pe portalul Hidroelectrica. Dacă după ce introduci CNP-ul îți va trimite email-ul de confirmare pe adresa de mail trecută în contract, ești la ei.
Ca sidenote, la mine până acum s-a făcut de fiecare dată trecerea după exact 21 de zile, și am trecut până acum 5 contracte de la Enel la Hidroelectrica (două în februarie, unul în iulie și încă două prin octombrie). Din păcate partea de facturare din portal e dezactivată acum, altfel ai fi putut să verifici acolo dacă e recunoscut CNP-ul și mai apoi dacă a fost adăugat noul loc de consum în cont pt. cazul în care ai mai multe locuri de consum pe același CNP. Și chestia asta era valabilă și dacă nu s-a emis nicio factură pe locul respectiv de consum.
<>
Am făcut cerere pe siteul hidroelectrica,dupa aprox. 2ore a venit contractul care scrie ca este in vigoare din 13-12-22.in 25-12-22 am verficat la trimitere index daca este in vigoare contractul dar scrie ca nu este nici un contract pe cnp-ul meu. Pe anre posf apare valabile si contractul electrica si hidoelectrica. O sa vad după ce se implinesc 21 zile ce se intampla