Trilulilu, celebrul site romanesc de video-uri are peste 1,3 milioane de utilizatori si peste 3,5 milioane de videoclipuri incarcate. In versiunea noua, iti poti aduna subiectele preferate si le distribui pe toate retelele de socializare sau prietenilor de pe Trilulilu.
Noul Trilulilu creeaza un feed unic pentru fiecare utilizator care integreaza toata activitatea si postarile de pe Twitter, Facebook, Google+ si Youtube. Site-ul este inca in private beta, adica se poate accesa doar cu invitatie. Pentru a obtine invitatie, tot ceea ce trebuie sa faci este sa completezi adresa de mail aici si vei primi acces.
Din pacate pentru cei 2,2 milioane vizitatori lunari, noul logo al celor de la Trilulilu nu mai contine celebrul crocodil amuzant.
Noul design este minimalist, aduce un pic a Pinterest, doar ca include si poze, clipuri, continut audio. Pe langa continutul personalizat din retelele de socializare, exista si un feed administrat de moderatorii site-ului.
In plus, noul Trilulilu prezinta si o caracteristica asemanatoare playlisturilor, in sensul ca se pot selecta anumite melodii si se pot rula in mod automat. In toamna se vor lansa si alte versiuni, pentru diferite gadgeturi. In momentul de fata, site-ul este accesibil doar cu ajutorul browserului. Cei de la Trilulilu vor sa lanseze site-ul lor si pe plan international, avand in vedere si scoaterea unui profit din publicitate si alte servicii premium.
Ce parere aveti? Veti folosi in continuare Trilulilu? 🙂
Silver a zis
Astia inca mai ‘sufla’ ?
A fost un soc pentru mine cand am citit numele articolului, n-am crezut vreodata ca o sa vad asa ceva pe aici. (lol)
Dupa cum arata ‘schimbarea’ design-ului, ei incearca sa intre in aceeasi mentalitate ca M$. (ca design fie vorba)