În contextul actual, cu rata inflației tot mai mare și cu creșteri de prețuri, mai ales la energie, era cumva logic ca și Hidroelectrica să majoreze tarifele.
Doar că nu este vorba de o creștere masivă, ci de doar 12%, de 0,2825 lei/kWh, valabil de la 1 ianuarie 2023 pentri toți cei care încheie un contract de furnizare. Termenul până la care se aplică modificarea este 30 iunie, ulterior compania trebuind să anunțe un nou tarif.
Vă spuneam că nu discutăm de o sumă prea mare, pentru că mai jos aveți un extras din contractul meu, semnat la început de 2022, cu un preț de livrare de 0,25149 lei/kwh:
În esență, abonații Hidroelectrica vor beneficia în continuare de cel mai bun cost de pe piață, de sub 1 leu/kwh. Cred că justificaările sunt date de profitul de anul anterior, de faptul că se speră într-o primăvară mai puțin secetoasă și, mai ales, de faptul că este o companie de stat, care își permite să țină jos veniturile, dacă e nevoie. Unde mai pui că nu au nevoie de certificate verzi!
Oricum ar fi, e o veste bună pentru noi, consumatorii casnici! La cât mai multe, zic…
Întregul comunicat al companiei îl găsiți aici. Pentru cei interesați de mutarea la Hidroelectrica, puteți urmări articolele lui Darius (1, 2 și 3), iar tot ce trebuie să știți despre: locul de consum (si furnizor) energie electrică găsiți aici. Noutățile despre sistemul de facturare al Hidroelectrica sunt detaliate aici. În rest, rămâne cum am stabilit: Hidroelectrica incă nu știe să facă bani, dar asta poate fi schimbat.
Trimiteți facturile!!!!!!
Calculate corect!
Este producator,nu are ce cauta la furnizare ,cine mai face întreținere
Ai dreptate mai bine vinde unei firme straine si cumparam de la ei 10x pretul
Ai pierdut ocazia sa taci….Exista vreun impiediment legal?
Asa ar trebuii sa procedeze si Romgaz!
Tu ne vei întreține reteau ce întrebare tâmpită, e distribuție distribuție Munteniaetc asta sunt companii doar de distribuție și mentenanță dar înfine nu te stresam sa nu explodeze procesorul cu prea multe informații
pe timpul lui ceausescu, pe cand nu ne vindeam strainilor, nu ne trebuiau „furnizori” etc care sifoneaza banii in loc sa-i investim in sistem.
Pe vremea aia , atunci cand tu probabil nici nu te nascusei si vorbesti fara sa ai habar , in case nu aveam caldura deloc , energia electrica era cu portia si se intrerupea de multe ori pe zi iar pentru gatit trebuia sa te scoli la 2 noaptea ca sa ai ceva gaze la aragaz .
Corect
eu eram nascut si nu-mi amintesc de frig. oricum, doar in ultimii ani a mai facut „economie” ca sa fim singura tara fara datorii…exact invers de ce e acum.
Hidroelectrica! emiteti facturile conform indexului comunicat
Când NE vin și nouă facturile conform indexului comunicat!?…….au trecut atâtea luni de zile…..
Am contract cu Hidroelectrica din 18 Noiembrie 2022 însă nici pana în ziua de azi nu a reușit sa ma mute de la EON,unde sunt la ei.Luminati-ma ce sa fac ,pentru ca am transmis la Hidroelectrica un index,și acum Eon-ul ma tot presează sa le trimit indexul ce ar însemna că tot ei ma facturează și de fapt nu mai sunt clientul lor.
Ar trebui sa va fi preluat Hidroelectrica ,si eu am contract cu ei din1 Nov 2022
Nu am primit nicio factura intr adevar pana acum,dar am facut telecitirea
Dar nu mai am treaba cu Enelul,ca sa mi ceara index
Mai avem putina rabdare ,se va reglementa situatia sigur
Incercati ca sunati sau sa faceti email la Hidroelectrica cu situatia dvoastra
Mult succes
– Inregistrare ca utilizator client final pe POSF-ANRE (https://posf.ro/).
– Verificare contracte inregistrate la ANRE in POSF.
– Petitie la ANRE (https://spv.anre.ro/depune-petitie/), daca sesizati erori de inregistrare in POSF.
– Verificati si in contul de utilizator E.ON-myline situatia contractului cu E.ON si sesizati-le ce este in neregula. Uneori sint magari si trebuie contrazisi cu documente, capturi ecran etc. Alteori HE nu-si face treaba, nu trimite notificarile pentru schimbare furnizor, mai ales ca din 27 octombrie tot lucreaza la niste modificari ale programelor informatice si au bulversat multe lucruri. Nu va costa nimic daca trimiteti indexul online la E.ON, eventuale litigii/stornari de facturi le rezolvati ulterior.
– Aveti confirmare prin email a indexului transmis online la HE ?
– Puteti evita usor si elegant contactul, pentru obtinerea de informatii despre contractul dv., cu sediul central HE din Bucuresti, mereu aglomerat si aproape imposibil de contactat telefonic sau prin email, prin contactarea oricarei sucursale HE, fara arondare zonala, prin telefon sau email (date de contact pe site HE – https://www.hidroelectrica.ro/ –>Sucursale)
@ Simona
E.ON e mult mai rau decit ENEL, tine cu dintii de clienti. Si sint si analfabeti functional, nu inteleg ce le reclami (cu documente, capturi ecran, poze) sau se prefac ca nu inteleg.
Cum se poate, sau unde pot face un cont hidroelectrica,unde pot avea control la citire index,plata facturi online, locul de consum,facturi restante și altele.