Pe 14 mai 2020 marca românească Dacia a împlinit 15 ani de când Renault a transformat-o într-o marcă europeană. Totul a pornit de la un singur model, binecunoscutul Logan.
În 15 ani Dacia a ajuns la aproape 9 modele și la anunțarea unuia electric, care urmează să intre pe piață în 2021, a vândut 6.4 milioane de bucăți în Europa și a ajuns la o cotă de piață de 3.8%.
Cele mai emblematice modele sunt Logan (1.8 milioane vândute din 2004), Sandero (2.1 milioane vândute) și Duster (1.6 milioane vândute din 2010).
La multi ani! Macar asa sa-si mai aduca lumea aminte de Romania.
Probabil multi vestici care cumpara Dacia nu stiu ca e brand romanesc…
Altfel, nu cred ca am mai asteptat vreodata asa de mult lansarea unui model electric. 🙂
Varucule….sa isi aduca aminte poate cu placerere…ca daca ii intrebi pe afara, sigur isi aduc aminte de noi …mai ales de anumiti conationali mai bronzati
Păi dacă se împlinesc 15 ani, cum s-a vandut Logan din 2004? Proști profesorii de matematică…
Din 2005 a inceput sa se vanda loganul in strainatate. Pana atunci a fost vandut in Romania. Era greu sa cauti pe wikipedia? (La fel cum am facut eu)
E greu de citit titlul si articolul. 🙂
Iar achiziţia pachetului majoritar de acţiuni a fost făcută în 1999…
Ca și posesor de Logan 2005 cu 75 de cai, aștept cu nerăbdare Logan 2020 cu 128 de cai putere.