E o rugaminte simpla, asta daca doriti sa ajunga la noi. Nu vreau sa intru in prea multe detalii, insa cu aceasta companie nu se poate colabora in mod civilizat. Din pacate.
A patit-o colegul Cristi, am patit-o si eu acum, tot cu un curier nesimtit urmat de o atitudine total dezinteresata din partea personalului. De fapt, nu e nimic nou, si s-a intamplat deja de cateva ori, daca nu zeci. Insa pana la urma, cu nervi si timp pierdut, situatia s-a rezolvat si coletul a ajuns la noi. Acum doar s-a umplut paharul. Ideea e ca daca ai o problema, n-ai cu cine sa vorbesti. Coletul tau isi va urma traseul linistit… inapoi spre expeditor.
Asadar, daca vreti sa ajunga coletele la cei catre care le trimiteti, incercati cu alte firme de curierat. Poate e mai cu noroc. Sau incercati prin servicii de tipul easyBox, care functioneaza perfect si elimina cea mai slaba veriga din lantul unui transport: curierul.
Va multumesc.
Sinecr, cu nici una nu imi e rusine. Nici macar cu Cagurs, si ATENTIE, la locul de munca avem contract cu ei. Nu vreau sa dau mai multe detalii….
Din pacate sustin pe deplin cele zise.
Am cumparat in toamna mai multe aparate electrocasnice (intamplarea a facut ca de BF sa utilam un apartament nou), toate livrate cu Fan, toate cu livrare problematica, toate rezolvate in urma reclamatiilor. La ultima comanda si-a cerut Fan scuze c-a avut un angajat ce a marcat toate coletele ca livrate (fara a le livra), angajat care intre timp a fost si dat afara.
De cativa ani Fan a uitat ca are responsabilitatea livrarii la adresa din AWB si nu in fata blocului. Pacat de ei.
La mine in zona baietii de la Fan Curier sunt parfum. N-am avut niciodata probleme cu ei. Nu cred ca e vorba de firma cat de omul respectiv.
Ai incercat sa faci o plangere formala la Fan Curier? Daca ii scrii lui Felix Patrascanu nu cred ca ramane situatia asa.
Nu are ce face, oamenii sunt o problemă, livratorii și clienții, exemplu, clientul primește mesaj că are de plată o sumă, este sunat să iasă pentru colet, nu răspunde, sau veniți mai târziu, că nu sunt acasă acum, șoferul se întoarce la ora convenită cu clientul, iar se întâmplă aceiași treabă, cine este de vină?
Bu este asa. Mie mi.au distrus 5 colete din 5, impachetate corespunzator! Am renuntat la colaborarea cu ei.
La fel este si la mine. Curier fancurier nesimtit pe alocuri agresiv (Petrila) iar colega de la sediu (Petrosani) ii tine partea si ea avand atitudinea unui functionar public
La mine in zona (DB) nu sunt probleme cu Fan, ba din contra, sunt f ok.
Eu nu am problema cu niciunul.
Intotdeauna optez NUMAI pentru plata la livrare.
Si cu toti care imi comenteaza sau isi incearca norocul le dau cu flit, zic sa trimita coletul inapoi. Sa vezi cum se activeaza, brusc nu ii mai doare spatele, brusc au drum la ora la care esti acasa, brusc pot sa astept putin pana ajungi.
Animalul stie de frica.
Si daca tot comenteaza, in minutul urmator am comandat acelasi colet de la alta firma.
Scurt si fara nervi.
Ce vina are expeditorul ca ii bou curierul? Cand creste marja de retur platit de expeditor dus intors, solutia e sa creasca pretul la toate produsele. Azi unu maine altu si tot asa pana toti platim cu 10-15% mai mult, expeditorul munceste in plus pentru aceiasi bani iar firma de curierat incaseaza extra ca rasplata ca isi bate joc de clienti.
Corect, in abordarea ta pedepsesti compania de la care ai luat produsul, nu curierul.
Ce ar trebui facut e o nota in comanda sa se aleaga clar un curier care livreaza pana la usa apartamentului, din motive personale. Daca nu se livreaza conform notei, o sesizare la firma de curierat cu numar de inregistrare, dupa care reclamatie la ANPC. Si nu-mi spuneti ca cei de la ANPC nu-si fac treaba pentru ca am reclmat si am vazut cum s-au interesat si au dat amenzi. Inclusiv la ENEL. 🙂
ANRE da amenzi la ENEL si ANCOM la curieri 🙂
In zona mea sunt cei mai rapizi si seriosi cei de la Fan, chiar cer sa mi se trimita prin ei, dar degeaba.As putea spune rusine Cargus si Sameday … cu care am avut majoritatea experientelor neplacute.Pacat ca cei de la Cargus au inghitit Urgent Courier,.Fan si Urgent erau favoritele mele.Momentan optez pentru Fan si DPD, dar spune asta la emag si tot prin Sameday primesti.Ultima comanda primita 12 zile pentru 100KM
In zona noastra Fan Courierul merge perfect!! Totul, depinde de oameni!!
Subscriu
Eu am avut probleme cu fan curier deva cand am.facut retur un carut de bebe catre dhs.Acesta nu a ajuns la destinatar si doar dupa un mail la anpc deva ,in care erau pusi si cei de la fan curier,am fost sunat ca a fost gasit coletul…In schimb baiatului de la mine(galati) nu am nimic de reprosat.Mult conteaza si omul.
Sa stiti ca am observat aproape acelasi lucru, si cunoscand orasul autorului pot sa va zic ceva interesant:
Orice trimit la Timisoara ajunge spart / lovit / tavalit / batut. Am avut cateva colete (4-5 aprox) si toate au patit cate ceva. Iar acest lucru s-a intamplat doar in acea zona.
La noi la birou (Bucuresti) – curierul este foarte amabil si intelegator. La fel si cel care vine acasa la mine, chiar el cere sa stai in casa ca vine la usa si iti inmaneaza plicul / coletul.
Si referitor la alti curieri – avem experiente proaste cu FedEX pe parte de comunicare si acte. Dar cel care livreaza a fost ok tot timpul. In schimb cargus e la pamant. Se aude infundat, nu intelegi ce zice, nu e user-friendly deloc.
Iar la DPD ma enerveaza maxim ca te suna prin callcenter si daca nu raspunzi – sa vezi ce stai prin telefoane sa afli daca mai revine….
Se pare că sunt norocos să am curieri ok în zonă. Probleme am avut doar la sediu. Aparent, cu un colet livrat la Timișoara am avut și eu probleme. Cine știe ce maniac e prin zonă.
Adio, curieri! Or sa plângă in curand ca nu vor mai avea locuri de munca! ALEG MEREU EASYBOX sau magazinul fizic. Viitorul va fi easybox. Comod, nu mai stai dupa toanele curierului, adio bacșiș.
Si la Easybox cum crezi ca ajunge coletul, prin teleportare? Tot curierii alimenteaza casetele la Easybox…
Cea mai proasta experienta am avut-o cu un colet care trebuia sa ajunga, ati ghicit, la Easybox! Dupa vreo 2 zile de asteptare in zadar si dupa multiple tentative esuate de a contacta firma de curierat, a trebuit sa ma duc personal sa iau coletul de la sediul firmei, SAMEDAY, fiindca „la Easyboxul selectat nu erau lockere disponibile si asteptam sa se elibereze”…
Fan Courier sint chiar ok in zona mea, nu am avut probleme niciodata, cu unii curieri aproape ca m-am imprietenit. 🙂
Nu intelegi procedura nu?
Diana, decât să mergi până la easybox și să riști in a fi violata de realitate atunci când te vei întâlni cu vreun agent curier, zic că mai bine rămâi în casă și freci o lampă, că imediat o să apară Genius și ți-l dă cum poftești, coletul.
Dragonstar e jale. Sa vezi colete sparte,desfacute. Ude dacă ploua. Trebuie sa te uiți întâi la meteo. În rest fan curier în zona Harghita, Toplita. Parfum
Fa contează foarte mult timpul da și când vine sa constați ca este lovit produsul atunci e și mai mișto
Subscriu ideii ca ai in zona un curier naspa rau. Eu, care sunt client relativ fidel fan (majoritatea comenzilor mi le aduce fan) am ajuns sa vad in curier un fel de prieten. Primesc colete si de la sameday, si de la dpd, si de la gls. Dar numai cel de la fan e in stare sa se intoarca din ruta pana la mine, sa imi dea coletul. Sau, mai mult decat atat, mi-l arunca peste poarta, desi e ramburs (pana in 100 de lei) si ma suna sa imi zica ca mi-a lasat pachetul, iar pentru bani, citez „ne intalnim noi candva”. Si trece chiar si o saptamana pana cand imi aduce alt colet si isi primeste banii si pentru cel aruncat peste poarta. Bine, poate ca cei 2-3-5 lei care ii revin lui la fiecare colet au un cuvant de spus in situatia asta 🙂 dar, pentru cei care vor sari in sus ca bacsisul e optional, sunt constient de asta. Dar sunt constient si ca 2 lei pot sa conteze foaaarte mult in relatia cu curierii. Si prefer sa ii dau si sa imi primesc coletele oricand, la orice ora, chiar daca nu sunt acasa si imi sunt lasate peste poarta, cu toate ca sunt ramburs.
Serviciile sunt ok însă preturile sunt pe măsură,,, comanda mea de exemplu la alta firma de curierat prin EMAG costă 19,20 Ron însă prin Fan curier costă ,cu ,,km suplimentari” 40 RON ,nu m I se pare corect deci pt o comandă, produs de 30 RON eu trebuie sa achit 70 ,doar când este livrată cu această firmă Fan Curier.
Ciudat în Maramureș Fan Curier sunt cei mai ok la fel și celelalte in afară de Samday care e dezastru.
Cei de la „fan” ii întrec pe toți cînd e vorba de nelivrarea coletului cu scuza „am sunat la poarta, nu a răspuns nimeni” . M-am prezentat la depozit să-mi ridic singur coletul, le-am arătat filmarea de pe camere că nu a oprit nici o mașină la mine in poarta și nici sonerie nu am. Răspunsul a fost ff sec „nu avem de unde angaja curieri mai buni, asta e.” Cred că soluția este sa nu mai comandam cu livrare prin ei și să facem reclamați la protecția consumatorului.
Experienta cu easybox (Sxxxxxy):
– comanda din Brasov spre un easybox in Brasov
– ridicare colet ziua Z
– ziua Z+1 noaptea- colet in Sibiu
– ziua Z+1 dimineata – colet depozit Brasiv
– ziua Z+2 – colet in tranzit Brasov
– ziua Z+3 – colet in Ilfov
– ziua Z+4 – colet in depozit Brasov
– ziua Z+5 noaptea – colet in Sibiu
– ziua Z+5 dimineata – colet in Brasov
Dupa reclamatie am primit in aceasi zi coletul la easybox.
Într-un cuvânt, nu firma de curierat e de vina, ci oamenii… Oamenii care lucrează fără un pic de responsabilitate și bun simt, oameni care dacă ar fi astfel serviți ar face ca trenul
Am primit colete deformate, aruncate din masina cred, efectiv desfacut unul dintre ele.. de a trebuit sa numar seturile din interior sa nu lipseasca. Erau pahare carton, produse fragile. FanCurier GALATI.