Google a achiztionat pentru 750 de milioane de dolari platforma de advertising mobil AdMob.
Chiar daca domina cu autoritate piata de publicitate online, Google nu inceteaza sa fie atenta la directia spre care se indreapta intentiile utilizatoriilor si, implicit, spre sursele alternative de venit.
In acest sens, compania americana a anuntat luni ca a cumparat AdMob, o platforma de advertising mobil utilizata preponderent pentru iPhone. Valoarea tranzactiei se ridica la impresionanta suma de 750 de milioane de dolari, reprezentand una dintre cele mai mari investitii realizate de Google in ultimii ani.
Achizitia vine intr-un moment in care internetul mobil este tot mai accesibil, vitezele mari de navigare permitand astfel si prezenta publicatatii generatoare de venituri.
Chiar daca Google sustine ca tranzactia va aduce o concurenta mai mare pe acest segment, este evident faptul ca americanii mizeaza pe o „felie” cat mai semnificativa din aceasta piata, iar cumpararea jucatorilor care s-au dezvoltat deja este cea mai buna metoda de a-si mari cota de piata. Acest lucru este evidentiat chiar de Google, care a prezentat in cadrul graficului de mai jos domeniile in care activeaza in prezent AdMob comparativ cu segmentele acoperite de compania din Montain View.