La fel ca celelalte titluri din serie, GTA VI va debuta mai întâi pe console, iar ulterior, după cel puțin un an, va deveni disponibil și pe PC. Din nefericire, complexitatea jocului face imposibilă atingerea unor indicatori de performanță satisfăcători pe console și nici măcar noul PlayStation 5 Pro nu va putea să asigure 60 de cadre pe secundă. Cel puțin asta e părerea lui Richard Leadbetter, un jurnalist de gaming foarte respectat de la Digital Foundry.
Acesta susține că, în ciuda upgrade-urilor de hardware de pe noul PlayStation, procesorul este încă limitat, iar un target de 60 fps pare imposibil de atins, mai ales în contextul unor simulări fizice complexe, așa cum sunt cele din GTA. Desigur, asta nu înseamnă că PS5 Pro nu va livra o fidelitate grafică mai bună sau un mod de performanță cu framerate deblocat, ci doar că 60 fps constant pare un scenariu nerealist.
Și mai îngrijorător, încep să apară zvonuri cu privire la posibila amânare a jocului până în 2026, din cauza unor probleme întâmpinate în procesul de dezvoltare. Până acum, Rockstar a lansat doar un trailer pentru GTA VI, fără a oferi prea multe detalii.
Gabi Ene a zis
Am timp sa termin GTA V pana apare.Il am de cand a aparut pe PC si inca nu l-am terminat… nu ma atrage, astept God of War 2 pe care sigur il termin rapid.
Alaxyn a zis
Coaie…. gta v a fost lansat în 2013 .. nu ai avut timp 11 ani ?