Inca de la anuntarea sa se stia ca iPhone va fi urmatorul boom in lumea tehnologiei. Demonstratiile video prezentate pe internet unde erau evidentiate functiile dispozitivului (telefon, internet si iPod), au propulsat produsul celor de la Apple pe primul loc in categoria celor mai dorite gadget-uri.
Cu trecerea timpului popularitatea iPhone a continuat sa creasca desi acesta nu dispunea de o tastatura fizica, slot de expansiune, voice dialing, A2DP, MMS, iChat, suport flash, functii copy/paste, inregistrare video sau baterie inlocuibila.
Fara indoiala, aceste minusuri nu au avut nici o influenta asupra publicului larg care s-a grabit sa achizitioneze ultimul dispozitiv IT al companiei cu sediul in Copertino. In plus, aproape toate reprezentantele AT&T (cel mai mare furnizor local de servicii de telecomunicatii si internet din SUA, si singurul pentru iPhone) au epuizat stocurile cu dispozitive iPhone inca din a doua zi de la lansare, vanzarile in primele trei zile ajungand la 525 000 de unitati . Ce trebuie mentionat insa este ca AT&T avea o politica de vanzari ce permitea achizitionarea a cel mult 2 dispozitive iPhone de catre o singura persoana.
In primele trei zile de la lansare Apple a ajuns la un nivel de 5% din planul de vanzari pentru urmatoarele 18 luni (10 mil. unitati) bazandu-se doar pe piata nord-americana. Odata cu extinderea pe piata globala nu vor fi probleme in a-si indeplini obiectivele stabilite.