Multi s-au bucurat cand Apple a anuntat ca iPhone OS 4.0 va aduce in sfarsit multitasking-ul pe iPhone, iPod Touch si iPad. Si s-a crezut ca Apple in sfarsit va tine cont de dorintele utilizatorilor, si va ajunge din urma concurenta. Insa motivatia lor pare sa fie putin diferita. Si anume noul serviciu iAds.
Acesta va aduce o multime de reclame pe iPhone-urile voastre, probabil prin conexiunea la Internet. Si fara multitasking ar fi fost ceva mai dificil sa fie prezentate. Apple are foarte mult de castigat din acest concept. Se estimeaza la 1 milion $ fiecare campanie publicitara pe iPhone OS.
Personal gasesc si SMS-urile cu reclame foarte deranjante. Dar cand ma gandesc ca in orice moment mi s-ar putea deschide pe telefon o reclama video, care sa nu-mi intrerupa aplicatia initiala, dar oricum sa o mascheze suficient, mai bine ma lipsesc de smartphone complet.
Razvan a zis
Eu nu înţeleg cu ce scop îmi introduce Apple reclame în aplicaţia mea? E plătită de mine deci vreau să mă bucur de ea aşa cum vreau, fără o grămadă de intemperii.