UMPC-urile nu au nevoie de putere de procesare grafica, nefiind concepute ca platforme de jocuri. Insa ar beneficia de procesare video, si exact pentru asta este destinata noua generatie Tegra de GPU-uri de la nVidia. Pentru inceput aceasta serie va fi compusa din trei modele, Tegra 650, Tegra 600 si Tegra APX 2500 (despre care am mai discutat).
Toate sunt procesoare ARM11, si difera doar prin cateva formaturi audio / video in plus sau in minus, si prin frecventa. Tegra 650 este setat la 800 MHz, decodeaza H.264 pana la rezolutii fullHD, si este familiarizat cu fisiere audio aac, amr, wma si mp3 si imagini jpeg, de maxim 12 MP. Pe partea grafica, suporta OpenGL 2.0, si are shader-e (pixel + vertex) complet programable.
Tegra 600 este mai cuminte, la 700 MHz. Pierde rezolutia 1080p in H.264, rezumandu-se la 720p. Insa castiga decodare vc-1 si wmv9. Iar APX 2500, la cei 750 MHz ai sai, adauga codare si decodare mpeg4. Familia Tegra este programata pentru sfarsitul lui 2008, chip-urile avand o suprafata de 144 mm2, si un consum de doar 600 mW. Si pot chiar accelera Quake 3 pana la 35 fps.