Săptămâna trecută v-am scris părerea mea despre Revolut, iar acum, la o săptămână distanță, aflăm știri interesante despre compania finetch.
Stirea spune că Revolut a pierdut 23 de milioane de dolari într-o fraudă care a permis hackerilor să exploateze o breșă de securitate în sistemul de transfer de bani între SUA și Europa, iar informația nu a fost făcută publică până acum. Bine, mai rău este faptul că nici nu a fost raportată la autorități, din câte pare.
Revolut este instituție financiară de ceva vreme – pe românește, are licență bancară – iar astfel de informații sunt relevante pentru cei care le folosesc conturile, dar pot fi periculoase pentru acționari. Așa că, înțelegeți de ce abia acum află despre ceva din 2022.
Vorba lui Darius – bine că nu au fost afectate fondurile clienților, ci ale băncii și bine că o parte din bani au fost deja recuperați. Aș mai adăuga și că este bine că nu am fost noi afectați, ci doar transferurile pe ruta SUA-Europa…
Sursa: biziday.ro
Un articol foarte bun, la obiect.
Aș avea o întrebare:
De ce există greșeli gramaticale în multe articole? Nu sunt verificate înainte de a fi publicate?
Se intampla sa nu le mai verific, dar merci de atentionare
Hai, sa va spun una tare, despre acest Revolut.In urma cu câțiva ani, mai precis vreo doi sau trei, am încercat sa fac și eu un cont la ei și sa obțin cardul aferent, la recomandarea soției.Ba, mai mult, intenționăm sa fac și solicitarea virarea pensiei în acest cont.Si, stupoare!Nu am fost acceptat.Am încercat luni întregi, aproape zi de zi, fără niciun rezultat.Am reușit, în cele din urma sa iau legătura prin mail cu un reprezentant al băncii, care mi-a spus ca din motive de securitate pentru banca am fost refuzat, aceasta fiind politica băncii, fără a se furniza alte amănunte.Cred ca sunt unul din putinii cetățeni ai acestei tari, care nu mi-a fost acceptata cerere, dacă nu cumva din lume și poate, singurul.De atunci n-am mai încercat, mi-am deschis un cont la ING Bank fără probleme, primesc pensia în acest cont și totul e ok.Asa ca, bine le-a făcut!Eu și hackereala, baba și mitraliera
„Cand vulpea nu ajunge la struguri, zice ca sunt acri”
Bine ne fac și olandezii că nu ne vor in Europa, o banca românească nu alegeai
Bună ziua a-și dori să știu ce se întâmplă cu aplicația de pe telefon de două săptămâni nu mai pot vedea contul său tranzacțiile care la făceam la magazine cînd cumpărai ceva îți afișa suma care cumpărai acum numai merge am incercat de ne numărate ori și nimic așteaptă 30de minute că venim cu răspuns și nimic nici în ziua de azi ce asi putea sa fac să-mi recuperez contul meu pe telefon mersi sunatima la Nr de telefon 0040771174608 mersi
Vad ca inisisti cu revoltul. Sper ca este strict parerea ta personala. Parerea mea personala folsind revolutul si toate serviciile sale (chiar varianta premium am) este ca e pe departe cea mai buna aplicatie de banking din Romania. Nu se compara nici pe departe cu ceea ce ofera BRD, BCR sau chiar Neo BT. Foarte bune servicii versus plata. (Folosesc mult exchange-ul fara taxe, cardurile virtuale de unica folosinta, commodities, stocks, crypto, am asigurare in strainatate, am folosit si louge-ul ul cand avionul a avut intarziere. La celealte banci pentru aceleasi servicii varianta premium dai de 3 x banii. Si sa nu uitam ca banii sunt asigurati ca la orice alta banca in limita de 100 K euro. Deci este la fel de safe (desi intr-un fel as zice chiar mai safe decat alte banci). Avand in vedere ca este folosit worldwide , avand mai multe hub-uri (Revolut Europa, UK, USA, Australia) e normal sa aiba cateodata si probleme de securitate. Dar sa fii sigur ca este mult mai securizat decat orice aplicatie bancara din Romania. Se va extinde si nu va muri curand. Daca nu ar fi existat Revolut, am fi mers si acum la banci sa platim taxele direct la ghiseu. Ar trebui sa ii fim cu toti recunoscatori pentru revolutionarea sistemului. De la mine are 5 stele in continuare. Nu am de gand sa renunt la el .
Daca tu ai o parere, de ce te mira ca au si altii. Apoi, problemele de aici nu sunt o parere, ca si articolul de saptamana trecuta. E doar o stire cu niste fapte recunoscute de Revolut, deci nu vad problema. Ca e un serviciu ok si inovativ inteleg, dar pentru asta sa insisti ca nu poate avea probleme sau ca nu poti scrie de rau ceva, e prea mult. In plus, cred ca pandemia si Revolut au facut ca si celelalte banci sa aiba servicii digitale. Nu as merge atat de mult incat sa ii vad singurii buni din domeniu.
Așa este , n-am a mă plânge. F. bună în țările non € din U.E. Fără comisioane și f. rapid.
Da . Sunt de acord cu afirmația ta . Și eu folosesc Revolut și este net superioara fata de oferta din Ro
Am făcut un transfer din dolari într-un cont în lei.Din greșeală. Sun 15 zile de când nu sa putut sub nici o formă rezolva situația. Am comunicat cu ei prin e-mail, mi sa răspuns dar nimic concret.