Revolut, fintech-ul global cu peste 50 de milioane de clienți la nivel mondial, dintre care 4 milioane în România, a lansat prima sa campanie locală, intitulată „Ai Revolut?”, alături de artista Theo Rose.
Campania aduce în prim-plan o ofertă specială pentru clienții care deschid conturi noi de economii în lei, beneficiind de o dobândă de 5,5% până la finalul lunii mai 2025, în condiții de eligibilitate.
România este o piață cheie pentru Revolut, cu un potențial incredibil de creștere. Theo Rose personifică valorile noastre: creativitate, versatilitate și încredere. Campania ilustrează modul în care Revolut răspunde nevoilor financiare ale fiecărui român, a declarat Mariia Lukash, Head of Growth, Revolut CEE.
Conform unui studiu realizat de Dynata pentru Revolut, economisirea este o prioritate pentru români. 54% dintre respondenți pun bani deoparte pentru situații neprevăzute, iar generația 35-44 de ani este cea mai preocupată de acest aspect. Totodată, 27% economisesc pentru experiențe, precum vacanțele, iar 23% pentru mici plăceri.
Lansate în februarie 2024, conturile de economii în lei de la Revolut au cunoscut o creștere rapidă, soldul economiilor clienților români dublându-se în ultimele șase luni. Produsul oferă flexibilitate și siguranță, iar dobânda este calculată zilnic.
Campania „Ai Revolut?” include și o privire în culisele unei zile din viața lui Theo Rose, subliniind cum banca digitală o ajută să-și gestioneze finanțele într-un mod convenabil. Artista a declarat că este deja clientă Revolut și că a fost încântată de colaborare.
Cu o ofertă extinsă ce include credite personale, conturi comune și soluții de investiții, Revolut își propune să devină banca principală pentru tot mai mulți români în 2025. De asemenea, compania și-a consolidat prezența locală prin deschiderea unei sucursale proprii în România și furnizarea de IBAN-uri locale.
Cine mai e și asta cu nume de desen animat?!
Cand dau drumul la primele bancomate ?