De ziua îndrăgostiților ce sondaj mai bun puteam face decât cel cu privire la rețeaua de telefonie pe care o folosiți. Nu de alta, dar sigur un mesaj, un apel video sau de voce tot îi trimiteți jumătății voastre…
Am mai rulat sondajul în 2018 și în 2022, iar locul 1 le-a revenit, de fiecare dată, celor de la Digi.Mobil. Sunt convins că și acumm va fi la fel, dar va fi interesant să vedem cum se comportă Telekom. Nu de alta, dar anul trecut le-a luat fața celor de la Vodafone, cu 5%.
Personal am un sim Digi personal și unul Vodafone, pentru serviciu, dar și un YOXO în sistemul de alarmă de acasă. Față de anul trecut, am renunțat de tot la abonamentele din Orange – fie de tot, fie le-am portat în Digi – din motive de optimizare de costuri. Niciunul dintre ele nu era atât de important sau special încât să aibă nevoie de acoperire in extenso și internet super-rapid.
Ca de obicei, rubrica de comentarii vă stă la dispoziție pentru a detalia și mai mult votul.
- Digi.Mobil 34%, 534 votes534 votes 34%534 votes - 34% of all votes
- Telekom 23%, 353 votes353 votes 23%353 votes - 23% of all votes
- Orange 21%, 325 votes325 votes 21%325 votes - 21% of all votes
- Vodafone 14%, 221 vote221 vote 14%221 vote - 14% of all votes
- YOXO 7%, 107 votes107 votes 7%107 votes - 7% of all votes
- Alta (MVN: Lyca Mobile/Benefito Mobile etc.) 1%, 10 votes10 votes 1%10 votes - 1% of all votes
Yoxo e de fapt Dialog /Orange (cum era Frog la Cosmorom/Cosmote/Telekom sau Kamarad la Connex/Vodafone), asa ca nu ar fi trebuit sa apara in sondaj.
Trebuia sa treci si Telefonica/Zapp 🙂
Mai tineti minte cand s-a schimbat prefixul de la 01 la 021 Romtelecom, de la 09 la 072 la Connex, respectiv 074 la Dialog?
Nu chiar, ca ai infrastructura Orange, dar furnizor YOXO. Plus ca a fost cerut de cititori.
Salut! Daca tot a venit vorba de Yoxo, este vreo diferenta de conectare, retea etc fata de Orange? Eu am vreo trei sau patru cartele reincarcabile in diverse locuri, pe la poarta, motociclete, etc. si bineinteles ca uit sa le reincarc din cand in cand 😀 Din pacate niciunul din echipamente nu e prieten cu reteaua Digi, asa ca nu pot pune sim de Digi in ele…
Multam mult pentru orice sfat.
Între timp și digi lucrează pe 2g. E testat în sisteme de alarma care nu funcționau inițial cu digi.
Yoxo este o denumire a unui tip de abonament digital. Reteaua este Orange Romania
Depinde da zona, dar sa sti ca viteza de la Yoxo este mai slaba decat cea de la orange, si atentie la resurele limitate. Adica 50 GB ,trebuie sa vezi daca iti ajung, daca sunt suficienti.Daca pana aici totul se potriveste, ia ti Yoxo,daca nu sfatul meu e la Telekom, unde gasesti abonamnt la 25 lei pe luna->cu net nelimitat,si iti vine factura pe mail,fara batai. Dar tu sti detaliile de genul unde folosesti, daca incarci chiar lunar toate cele 4 cartele etc.
Era interesanta optiunea „Alta. (Citesc arenaIT din strainatate)” 🙂
Telekom, pentru că doar ei au semnal ok la țară. Digi nu stă bine pe semnal în zona Suceava – Botoșani.
Yoxo este un tip de abonament hibrid insa pe reteaua Orange. Nu reprezinta o retea de servicii in sine. Informatia se poate verifica pe site-ul orange.ro
Vodafone! Pentru ca ceilalti pur si simplu nu exista in tot nordul judetului DB!
cea mai tare retea este digi dupa 20 ani de orange telekom si vodafone nu se compara viteza la net si semnalul plus ca am folosit cartela si international si nu am avut probleme in italia spania franta anglia
Yoxo e orange. Deci rețeaua folosita e orange. E foarte enervant sondajul asta cu yoxo ca și retea.nu scrie nicăieri yoxo dacă nu instalezi aplicația. Pe telefon la retea scrie clar orange.
Vodafone numarul personal, dar pe care il folosesc foarte rar pentru ca preponderent vorbesc pe Orange-ul de la serviciu. Cu Vodafone insa cred ca inchei socoteleile curand dupa ultima experienta. Profit de ocazie sa va povestesc ce-am patit, poate o sa fiti mai vigilenti sa nu patiti ca mine:
Am „semnat” telefonic in ianuarie 2022, scopul fiind trecerea numarului de telefon al mamei mele pe numele meu si transforamarea acestuia in abonament. Mentionez ca numarul de telefon a ramas in continuare in posesia mamei mele. La data de 6 decembrie 2022 mama mea a primit un SMS ca incepand cu februarie abonamentul se modifica din 5EURO negociat initial, in 14EURO cu posibilitate de denuntare in 30 de zile de la notificare. Problema esta ca mama mea este in varsta si nu sesizeaza astfel de mesaje si implicit nu mi-a zis de existenta sa iar eu pe numarul de telefon principal al contractului nu am primit acest mesaj si nici nu am fost notificat pe e-mail (nici macar pe factura) sau telefonic de aceasta „oferta”. Plus de asta eu am toate canalele de marketing inchise cu Vodafone, ei teoretic incalcand prevederile GDPR prin faptul ca au marcketat catre noi o noua oferta, de 3 ori mai mare decat cea initiala, prin trimiterea unui SMS. Am sesizat modificarea de contract la emiterea facturii din februarie (se emite pe 6 ale fiecarei luni dar se notifica dupa 2-3 zile), unde suma de plata era mult mai mare decat de obicei si pe factura detaliata am vazut schimbarea de abonament. Am sunat la relatii cu clientii sa modific/anulez aceasta modificare de abonament pe 12 februarie dar mi-au spus ca denuntarea se poate face la maxim 14 zile de la activare, acesta intrand in viguare pe 23 ianuarie, cele 14 zile expirand pe 6 februarie, fix data de emitere a facturii pe care eu insa nu o pot accesa in aceasi zi. Vodafone a declarat ca ma contacteaza telefonic in maxim 3 zile lucratore pentru mediere problema insa nu a facut asta pana acum.
Voi ce parerea aveti de speta asta?
Nu am cum sa scriu atat cat tine, dar pentru asa ceva am reziliat si eu cu ei, dar prin 2015. Vad ca unele chestii nu se schimba. La fel a facut si Telekom cu bunicii sotiei. Reziliat si cu ei.
Ai reziliat in perioada de gratie sau dupa? Pana la urma sunt acoperiti legal pentru mizeria asta? Le-am facut oricum plangere la ANPC, poate-poate se schimba… Si cel mai important ma pot obliga sa nu reziliez in conditiile astea (sau sa platesc pentru rezilere)? Cu ce drept mi-au facut contract cu perioada determinata daca eu n-am semnat nimic si n-am primit nici un beneficiu?
Eu am rezolvat in perioada contractuala cu ei prin telefon.
De-asta am plecat si eu de la Vodafone. Aveam 2 numere de telefon si pe fiecare abonament de 100 lei cu inca 14 luni de contract (luasem telefoane reduse la pret). Mi-au trimis mesaj ca imi maresc abonamentul 70 de centi si pot denunta in 14 zile. Am sunat instant la ei si le-am spus ca reziliez. Mi-au zis ca fac o exceptie pentru mine si imi anuleaza cresterea de 70 de centi. Le-am zis ca ma doare undeva de gestul lor frumos si sa anuleze abonamentul. Maresc abonamentele celor existenti din cauza ca nu-si mai permit costurile operarii retelei, dar abonamentele noi si optiunile de pe cartela erau bine mersi la fel. Un mod onest ar fi sa maresti abonamentele noi, la reinnoire sa oferi doar abonamente marite, iar pentru cei cu abonamente existente in valabilitate sa ramai pe acelasi pret. Gen ai 2 ani pe 5 euro, faci 6 abonamentul. Cei noi il iau pe cel de 6, tie dupa 2 ani ti se propune cel de 6, pentru ca nu mai exista cel de 5.
Îmi place consistenta cu care repeți mesajul. Îți mai scriu încă o data: au început sa vina. Nu am scris ca au început sa vina toate sau multe.
Legat de numărul lor, dacă ei nu îl fac public, de unde sa știu eu?
Am avut si digi si orange ,acum sunt pe vodafone.
Cel mai multumit, Arad si cand zic multumit ma refer la semnal si viteza internet.