Nu știu alții cum sunt, dar eu, când mă gândesc că pierd setările de Office după reinstalarea de Windows, îmi vine să mă iau cu mâinile de cap. Mi-aș smulge și părul din cap dacă nu aș fi spân. 😛
Doar că Google mi-a livrat recent un articol pe tema asta, care mă salvează de multe belele: cum să păstrez setările Microsoft Office, chiar dacă reinstalez Windows. Prin urmare, tot creditul merge la cei de la xda-developers, nu mi-l asum eu.
Pentru cei care au Microsoft 365, pașii sunt următorii:
- Reinstalați, configurați și reactivați produsul
- Accesați pagina de logare și concectați contul Microsoft pe care îl folosiți în mod uzual. Poate fi cel personal, de lucru sau de școală
- Alegeți opțiunea Install and More, din dreapta sus (faceți abstracție că am setările la acel cont în română; mi-a fost lene să mai modific)
- Alegeți limba și versiunea de O365 dorită sau potrivită pentru laptopul/desktopul dumneavoastră
- Urmați pașii pe care pachetul de instalare îi oferă
Pentru cei care au Microsoft Office 2021 sau o versiune mai veche (eu am pe un laptop chiar si O2019), pașii sunt următorii:
- Reinstalați, configurați și reactivați produsul
- Accesați pagina de logare și concectați contul Microsoft pe care îl folosiți în mod uzual
- Introduceți codul de activare pe care l-ați folosit la prima instalare (nu degeaba vi se spune atunci să îl salvați undeva)
- Alegeți limba și versiunea de Office dorită sau potrivită pentru laptopul/desktopul dumneavoastră
- Urmați pașii pe care pachetul de instalare îi oferă
Sper că v-a fost de folos. Eu mă pun să caut pe unde am salvat cheile de activare de la toate cele șase laptopuri din casă. 🙂
Aseară am instalat un Windows nou pe un device nou încă nu am luat office365, super utilă această știre.
Mie dupa reinstalare mi se activeaza automat si Windows 11 si Office 2021 (ambele pe acelasi cont Microsoft), iar tot ce ma intereseaza se descarca din OneDrive.Chiar recent am facut a treia reinstalare.