Ubisoft dă din nou dovadă de obraznicie, iar în cadrul unui proces intentat de consumatorii nemulțumiți că nu mai au acces la produsul achiziționat, a declarat că achiziționarea unei licențe pentru un joc nu este echivalentă cu deținerea acestuia. Titlul de la care a pornit scandalul este de The Crew, care la sfârșitul anului 2023 a fost eliminat din conturile Ubisoft Connect ale cumpărătorilor, iar serverele sale au fost închise, fără ca dezvoltatorul să ofere vreo compensație.
În caz că nu sunteți familiarizați, jocul putea funcționa exclusiv online, așadar închiderea serverelor este echivalentă cu sistarea accesului utilizatorilor la produsul pe care l-au achiziționat. Cei doi cumpărători care au chemat în judecată Ubisoft susțin că au fost induși în eroare la momentul achiziției, în sensul că nu au fost informați cu privire la o eventuală revocare a licenței. Mai mult, în interpretarea acestora, Ubisoft a încălcat prevederile legale din California referitoare la reclama mincinoasă, practici comerciale neloiale și acuză compania de înșelăciune. De asemenea, aceștia au achiziționat jocul în format fizic și l-au înregistrat pe platforma online cu ajutorul codului unic din pachet, însă, în conformitate cu reglementările din California, aceasta modalitate de vânzare se supune regulilor pentru cardurile cadou, care sub nicio formă nu pot avea o dată de expirare. Ubisoft se apără și susține că, în conformitate cu termenii și condițiile, agreați de consumatori la momentul achiziției, compania poate sista accesul la servicii online, parțial sau total, cât timp oferă o notificare cu cel puțin 30 de zile înainte.
Procesul va fi probabil unul îndelungat, însă din punctul meu de vedere consumatorii au șanse reale de câștig, mai ales că dezvoltatorul nu este la prima abatere și obișnuiește să abuzeze de încrederea clienților.
Via Tweaktown
Dpmdv, Ubisoft poate sa ne s.uga! Ai platit jocul, il detii. Nu vor, sa faca abonament si gata. Sa moara incet le doresc… sau sa invete din greseli sa nu mai fie lacomi.
Nu sunt la prima magarie.Au prostul obicei de a-si bate joc de clienti,Te obliga sa consumi punctele U pana la o data limita,cu toate ca le-ai castigat cinstit sau cumparat, daca nu pur si simplu ti le fura – sa cumperi altele cand esti adevarat interesat de ceva, sterg salvari din cloud fara sanse de a le recupera.Merg spre moarte sigura.Sper sa castige cei 2.Licenta este o dovada ca ai platit produsul, nu ceva la mica intelegere.Sa ramburseze o parte din bani cumparatorilor si sa-si bage jocul in… oricum au preturi exagerate la jocuri.
au mai scos 2 versiuni de The Crew jepatii, nu se vindeau, inca se juca la greu The Crew 1, eu eram unul destul de activ, pana mi au dat ceas … scz mu3.
Deci cum ar fi sa pui un film din colectia blu ray si sa iti apara ,,licenta expirata,cumpara-l inca odata”
Am patito si eu cu acest joc.L-am avut cu toate dlc si nu prea am avut timp sa il joc si uite asa am pierdut. Dar tot raul spre bine nu mai cumpar de la ei nici un joc exclusiv online. Era cat pe ce sa o patesc si cu forza horizon 4 dar se pare ca EA macar a avut bunul simt sa te lase sa il joci ofline chiar daca nu mai ai eventuri.