Dupa ce a fost amendata cu miliarde de dolari pentru colectarea abuziva de date, Alphabet/Google nu pare sa fi invatat ceva si continua practicile abuzive pentru colectarea datelor. UE investigheaza din nou compania.
Colectarea abuziva a datelor despre utilizatori se realizeaza prin serviciile de cautare locala, serviciile de personalizare a mesajelor publicitare, autentificare in diverse conturi etc. Serviciile de cautare locala stim ce sunt, dar serviciile de personalizare a mesajelor publicitare mi se pare chiar o tactica foarte abuziva si nu multi inteleg ce inseamna.
De cate ori nu vi s-a intamplat sa discutati cu cineva despre un produs anume si mai tarziu sa vedeti reclama fix la acel produs? Eu am patit chestia asta de vreo 4-5 ori. Discutam cu prietena mea despre niste adidasi Skechers pentru prima data si dupa cateva minute am primit reclama pe Google cu ei. Repet, noi vorbeam fata in fata, verbal si telefoanele erau in buzunar.
Se pare ca Google nu a inteles nimic din amenzile aplicate, cele mai mari din istorie, de peste 8 miliarde de euro. UE investigheaza din nou aceste practici abuzive si spera ca de data aceasta Google sa isi schimbe felul in care colecteaza datele.
Iar creste pretul la reclame platite 😆
Tot „noi” platim amenzile 🙂
Cand au un profit de 10 miliarde pe luna, nici nu stiu cat ii mai intereseaza amenzile…
Chestia asta am patit-o si eu, o data vorbeam pe acasa ca trebuie sa schimbam un lacat ca apoi mai spre seara sa vad in recomandari pe youtube un videoclip despre lacate si chestii de genul fara ca eu sa fi cautat asa ceva sau sa ma fi uitat la clipuri de genul…mi-a picat fisa abia a doua zi
Ciudat sau nu dar si eu am patit-o, desi eram pe malul unui rau de munte, semnal la telefon 0, internet 0. Fiti atenti, ma trec nevoile si imi aduc aminte ca am uitat sa-mi iau hartie igienica de acasa. Tot gandindu-ma cum sa fac, gugalesc cu privirea in jurul meu si ce credeti ca vad?!? Frunze de brusture in stanga si frunze de alun in dreapta mea, reclama mascata, dar era exact ce aveam nevoie!