Chatbot-ul a fost usor pacalit de client si chiar a batjocorit firma unde este „angajat”.
Multe companii au renuntat la suportul tehnic uman in favoarea chatbotilor. La un nivel inalt, pentru cei care vad doar niste cifre, decizia are sens: costuri reduse. Insa atat in experientele pe care le-am avut eu cu chatbotul eMag, cat si alii: chatbotii sunt inca destul de limitati.
Un client DPD care incerca sa afle detalii despre comanda sa, dupa ce a vazut ca nu obtine nici un raspuns satisfacator, i-a testat loialitatea fata de companie. Nu s-a terminat prea bine pentru DPD, raspunsurile bot-ului fiind de-a dreptul amuzante. A fost foarte usor de pacalit si chiar convins sa injure.
Le gasiti in postearea de mai jos:
https://twitter.com/ashbeauchamp/status/1748034519104450874?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1748034519104450874%7Ctwgr%5Ea5fe301118ea6624c1abb7385cd93a1fbafa8308%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fpublish.twitter.com%2F%3Furl%3Dhttps%3A%2F%2Ftwitter.com%2Fashbeauchamp%2Fstatus%2F1748034519104450874
DPD a dat vina pe o actualizare, a dezactivat chatbot-ul, urmand ca acesta sa primeasca un soft mai nou.
[sursa]
Poate asa renunta mai multi la roboti.Cel putin la emag este pur si simplu enervant sa vorbesti cu un robot nepregatit sa-ti ofere informatii necesare.Pentru ei nu mai este bataie de cap, au transferat-o catre consumator.Chiar nu mai avem nevoie de fiinte vii – cel putin pe linia de suport ?
Nu mai cumpăra de la eMAG :)) până se liniștesc! :))
@gABI
eMag-ul cu + si – sunt inca ok , eu am numai experiente bune cu ei , nu cu Depanero
iar dialogul este scurt cu robotul si te transfera la un operator