Noi nu am scris, dar probabil ati aflat din alte surse ca acum putin timp Noumax nu mai este service autorizat Apple. Au pierdut certificarea. Cum se face ca la doar cateva saptamani Depanero primeste certificarea. Si da, devine service autorizat Apple.
Apple a confirmat acest lucru si la Depanero se vor repara: Mac-uri, iPad-uri, telefoane iPhone, Apple Watch-uri, Apple TV-uri, iPod-uri si castile Beats. Certificarea Apple inseamna ca produsele Apple trebuie sa fie reparate la un anumit standard impus chiar de Apple.
Am vazut comentarii rautacioase la adresa Depanero. Eu nu am avut interventii la ei deci nu ma pot pronunta. Voi?
Sursa: Mobilissimo.ro
Depanero sunt niste escroci , daca trimiti ceva la ei in garantie , nu iti repara acel obiect deoarece considera ei ca s a stricat din vina , ma bazez pe cel putin 7/8 cazuri cunoscute doar de mine
Confirm,ca nu isi fac treaba bine,am patit cu mai multe produse!
sunt praf. trimiti un produs pe jumate mort….si vine mort total!!!!
aceasta certificare nu va dura mult !
Eu personal nu am fost nevoit sa apelez la ei dar soacra-mea a avut parte de doua interventii tratate cu foarte mult profesionalism. Acum depinde foarte mult de individ, iar noi ca beneficiari ai serviciilor lor, ar trebui sa raportam orice urma de “romanisme”. Chiar daca nu s-ar schimba nimic in viziunea patitului, fara feedback chiar ca nu se va intampla nimic.
Ha ha ha ha ha ha 🙂 🙂 – sa dus naiba acuma si utilizatorii de Apple , ha h a ha … intrebati pe oricine de la eMag cat de jalnici si nesimtiti sunt cei de la Depanero , ha ha
Stai linistit ca la Apple nu se repara ci se inlocuieste. Daca e mort inlocuiesc placa cu totul, daca merge schiop au ei niste softuri pe care le ruleaza si le spune exact ce au de inlocuit. Vezi pe youtube canalul lui Louis Rossmann, un tip ce repara mac-uri si explica ce prostii fac service-urile Apple.
#Marius M – deci habar nu ai ce fac cei de la Depanero …ha ha ha ha ha ha …cum am mai spus intreaba un angajat de la eMag cate injuraturi primesc din cauza lor …ha ha ha 🙂 🙂
PS: ha ha ha ha Depanero ….ha ha ha
PSS: 🙂 ha ha ha … frate prefer sa platesc 50 de lei in plus dar sa nu am service la Depanatii ..ha ha ha
PSSS: ha ha ha ha ha 🙂 ha ha ….
Zvonuri negative am tot auzit insa singurul meu contact cu Depanero a fost o experienta placuta. Am luat de la emag un SD-card care a decedat si desi garantia era completata aiurea nu au comentat, am primit banii inapoi in termenul legal.
Asa cum zice si Varucu, pentru cei nemultumiti, RAPORTATI: http://reclamatii.anpc.ro/
Cardurile in general nu se repara, doar se inlocuiesti sau primesti banii.
Eu am patit sa-mi refuze reparatia la un aspirator stricat din motivul ca nu am curatat filtrele. Nu era adevarat, filtrele au fost curatate mereu. Am contactat ANPC, raspunsul lor a fost ca o constatare a unui service autorizat este lege. Singura solutie era sa duc aspiratorul la un alt service autorizat, ei sa constate ca am avut dreptate, sa platesc verificarea la al 2-lea service. Apoi cu factura si constatarea sa ma duc iar la ANPC si poate voi avea castig de cauza, urmand ca ei sa plateasca reparatia, plus sa deconteze factura. Asta inseamna o gramada de drumuri, care fac majoritatea oamenilor sa renunte. Deci oficial pot sa refuze toate aspiratoarele defecte, ca apoi celor 5% din oameni care merg mai departe sa le repare si sa le deconteze 50 lei pe o diagnosticare la un alt service. Daca in schimb ar fi implicata si o amenda. Ceva gen 10.000 lei pentru o diagnosticare eronata, atunci presupun ca le-ar fi mai multa frica sa faca diagnosticari false. Plus ca daca ANPC le-ar duce personal aparatele la un service ales de ei, ar primi constatarea si apoi ar da amenda, atunci s-ar corecta compartamentul asta abuziv. Bineinteles si utilizatorul sa plateasca diagnosticarea si vreo 200 lei amenda daca au facut plangerea degeaba la ANPC. Iar diferenta de amenzi pe care o propun este asa, din cauza ca oamenii obisnuiti nu sunt specialisti, astfel ca pot gresi mai usor, dar service-urile nu ar trebui sa o faca.
Sunt jalnici. Acum ceva ani un prieten s-a dus cu un laptop la garantie (inca era in garantie) la Depanero. In loc sa-i puna alta intrare jack (i se stricase) i-au inlocuit-o cu cea de la microfon de pe propriul laptop apoi i-au pus banda izolier peste cea de microfon (such wow) ca probabil sa „nu se vada urat”. Plus de asta i-au cerut si bani pe reparatii (i-au facut si o teoretica mentenanta). De atunci doar lucruri de rau am auzit.
Nu o sa stea mult ca reprezentant apple..
Eu cu depanero am o istorie bogata pot sa spun. Incep cu placa video un 660 gtx aveam probleme cu ea, cica mi-a schimbat cipul de pe gpu iar ca sa vedeti cand imi ajunge e tot un 660 gtx dar nu e placa mea, a mea avea memorie Hynix iar cea care a venit avea memorie Elpida plus ca arata intr-o stare crunta, lipicioasa urme de overheat cu noroc ca am avut poze inainte sa trimit placa video altfel na era mai greu de demonstrat buuuun sa trecem la urmatoarea problema un i7 4790k (4.4 ghz) fara overclock luat de nou se incalzea la 100 de grade in jocuri iar in occt dadeam test in 2 secunde 100 de grade am zis ca nu e ok si am trimis inapoi procesorul iar ei spun ca totul e ok si imi trimite un print screen si ce sa vezi pe acel print screen tot in occt temperatura procesorului era pe undeva pe la 85 de grade dar frecventa era pusa la 3.4 Ghz na am rezolvat si problema asta cu ei cu multe certuri desi vedeti ca altu daca nu stie ia tzeapa. Mai zic inca una si ma duc :)) o imprimanta mi s-a stricat dupa vreo 2 ani nu imi mai amintesc exact imi scana fisierele de jumatate si aveam inca acea extra-garantie am zis na hai sa o folosesc si ma bucuram ca ce bine ca mi-am luat acea extragarantie. Am testat imprimanta pe 2 laptopuri si 1 pc cu sisteme de operare diferite exact aceasi problema aveam pe toate iar ei mi-au spus ca ba ca sistemul meu e problema ba sistemul de operare ba antivirus ba firewall si la imprimanta nu m-am mai chinuit sa ma lupt pentru ea si cand a venit inapoi am testat inca o data si dupa aceea am scapat de ea.
Eu am avut de schimbat un display la un telefon la ei pt ca era garantia la ei si in parte de jos nu a fost lipit bine si cand apasam un pic mai tare display-ul imi disparea imaginea…servicii de kkt din partea depanero….
Mi se pare un gest urat, faptul ca doar se uita la un amarat de iphone 6 si costa 70 lei ca dupa care sa iti spuna ca nu se poate repara…