Stiu ca e al doilea articol despre Digi Mobil Optim Nelimitat, abonamentul de telefonie mobila de la RDS pe care il folosesc, dar au mai trecut de atunci aproape doua luni si am mai tras niste concluzii.
Incarcarea retelei. Am spus-o si o mai spun: nu sunt, deocamdata, deranjat de faptul ca in afara orasului semnalul nativ Digi e cam inexistent – cel putin pe unde am umblat eu – si telefonul sta mai mult pe roaming national. Problema e ca reteaua parca e tot mai incarcata si, in jurul orelor de program de lucru (10 – 19), in Timisoara, trebuie, cateodata, sa apelez o persoana de 2 – 5 ori pana sa se conecteze. Un semn clar de retea supraincarcata, si nu patesc doar eu asta.
Problema e rezolvabila, mai ales daca se tin de cuvant si iti imbunatatesc reteaua. Insa daca nu vor face asta, adaugand o reducere la 4 euro pentru un abonament nelimitat, reteaua ar putea cadea in genunchi in timpul zilei.
Roaming national si internet. Pe de alta parte, nu am nicio problema referitor la cei 100 MB de internet in roaming national. Insa e doar cazul meu, exista persoane care nu locuiesc in zona de acoperire Digi, pentru ei traficul se termina cat ai zice peste. Sunt curios ce se va intampla dupa 30 septembrie, cand RDS schimba regulile cu privire la roamingul national.
Concluzie de moment. Problema e, tot referitor la roamingul national, ca acesta o sa expire intr-un an si jumatate. Nu stie nimeni ce se va intampla atunci, daca se va prelungi sau nu. Un lucru e sigur, RDS e obligat sa-si extinda capacitatea si acoperirea, dar eu nu am vazut niciunde o unitate de masura pentru asta.
Daca peste un an ai voce si internet si in afara oraselor RDS ramane o solutie extrem de buna pentru telefonia mobila. Altfel… cu siguranta pana atunci se vor adapta si cei din concurenta si pe la 7 – 10 euro vei avea cam aceleasi facilitati, cu tot cu acoperire.
Alinn a zis
aceasi problema o am si eu in constanta.. Trebuie sa apelez de 4 ori pana reusesc sa sun pe cineva…
Ionut Adam a zis
Intrebare : aveti aceeasi problema pentru cei care doresc sa va apeleze ??? Eu asa patesc si asta ma derabnjeaza cel mai tare ca nici nu poti sti cine vrea sa ter apeleze …
Darius J. a zis
Nu mi-a spus nimeni asta.
Cristi D. a zis
Asta patesc si eu
MSS a zis
Confirm problema mai sus mentionata.
Marius M a zis
nici eu nu pot apela, nu pot fi apelat (telefonul apare inchis), nu pot folosi datele mobile. Semnal 3 din 4 linii. Patesa asta cam de 2-3 ori pe zi, problema se remediaza daca repornesc telefonul sau daca desigur trec in vodafone manual. Ideea este ca nu ma pot baza ca pot fi contactat.
alex a zis
Am ramas dator cu clarificari.
Telefonia DIGI functioneaza perfect; ANGAJATII din relatiile cu publicul isi bat joc de abonati!!
Problema cu numarul meu a fost extrem de simpla, un tehnician (am ajuns la el pe cai indirecte, intamplator) a rezolvat-o intr-un minut, desi serviciul clienti si functionarii de la punctele de lucru m-au amant doua saptamani, explicand ca e o situatie (dar nu se stie ce situatie, sic!) ce necesita cele 30 de zile pentru remediere, asa cum scrie in contract.
As vrea sa cred ca angajatii sunt slab pregatiti, dar intai de toate sunt, evident, rau intentionati si instruiti sa minta, sa dezinformeze si sa intarzie orice remediere. Am avut parte de „tratamente” de necrezut si am fost luat in bataie de joc la punctele de lucru si la serviciul clienti de mai multe ori.
IMPORTANT de retinut este ca sistemul de telefonie functioneaza perfect si oricare functionar de la DIGI care nu rezolva „accidentele” in mai putin de o ora este idiot, mate-fripte, coate-goale …. orice, numai OM nu. Rusine!
Marius M a zis
pai poate ne spui si noua cum ai rezolvat…
cri a zis
Confirm si eu prindă problema cu apelare. Am observat ca apare in zonele cu semnal slab cand am si datele activate. Daca dezactivez datele e mai bine (Pitesti si Bucuresti). Am remarcat insa imbunatatirea semnalului chiar si pentru date pe toata autostrada A1, chiar si in zonele unde si ceilalti operatori aveau probleme
alin a zis
pare o retea de oras si timp liber.:)
apelatul cu date active etc e nociv pt sanatate in primul rand.
Cristi P. a zis
Eu acum vreo 2 zile am apelat din agenda pe cineva. Mi-a raspuns acel cineva insa a mai fost o a 3-a persoana pe fir si eram un turnul babel. Eu auzeam intrusul, „cineva’ auzea intrusul, intrusul ma auzea pe mine, nimeni nu auzea pe ‘cineva’. Pana seara mi s-a mai intamplat odata cu o alta persoana tot din agenda….deci nu e o greseala de tastat nr…
daniel dan a zis
De cateva zile (3-4) nu mai este problema cu retea ocupata. Surprinzator, au rezolvat-o repede. Si asta se poate vedea citind pe un forum care incepe cu S …. Eu detin 3 abonamente la ei.
Pop Catalin a zis
Si eu aveam aceasi problema dar am sunat la iei la deranjamente si acum vad ca sa remediat. eu am observat ca dadea reteaua ocupata cand incercai sa suni de pe rds pe orange.
Yamasha a zis
Confirm si eu. In Ploiesti se intampla asta. Daca pe mobil mai e cum mai e, incercati sa sunati in Romtelecom. Am apelat de vreo 10 ori si tot n-am reusit sa sun…
MSS a zis
Un review la Telekom nu faceti? Va spun eu de pe acum: site-ul nu functioneaza, iar ofertele sunt sub ale concurentei. 😀
Darius J. a zis
Gata reviewul.
Asteptam sa vina cu oferte adevarate sau sa vanda mai departe.
Gizmodo a zis
Eu unul nu am avut niciodata problema asta, nici in Craiova, nici cand am fost pe litoral (peste tot am avut semnal Digi) si nici macar in tren, cand a trecut pe roaming national.
Gizmodo a zis
Eu folosesc Digi Mobil de vreo 4 ani (de cand au bagat net mobil gratuit), iar de un an am renuntat la celelalte abonamente din familie (Orange, Cosmote), care nu ofereau mai nimic la banii platiti, si suntem foarte multumiti. Am folosit Digi si in strainatate, prin aplicatia Digi Oriunde si am vorbit GRATIS in Romania.
Gizmodo a zis
Eram multumit de Digi Mobil si cand nu exista roaming national, nu am nevoie de telefon pe coclauri si in schimb vreau trafic de date serios, nu cativa MB ca la alti operatori.
Razvann a zis
Confirm ce spune Gizmodo,nici eu in Bucuresti sau prin tara nu am avut vreodata probleme.
dan manolache a zis
Si eu care credeam ca telefonul are ceva. Aceeasi problema la apelare , in special in Vodafone .
Adypop a zis
La mine apare retea ocupata si trebuie sa sun de 3-7 ori .Mentionez faptul ca se manifesta in alte retele decat rds.Ex;vodafone .Cosmote,Orange.Dar de asemenea am mai observat ca se manifesta cel putin ;a mine doar de pe numerele portate.Cele care sunt din rds native nu patesc asta.Confirmat si la Bucuresti de asemenea.
moni_flavius a zis
Eu ma confrunt cu o alta problema in Timisoara. Dupa mine e un abuz exagerat ceea ce mi se intimpla. Am abonament Digi Optim nelimitat de aprox 3 luni si acum cateva zile am fost restrictionat pt a doua oara. Prima data s-a intimplat cand am fost nevoit sa achizitionez un smartphone 3g, iar acum, in urma redirectionarii unui singur apel. In 21 a fost ziua mamei, iar fratele meu nu putea apela international. Eu stiind cabeneficiez de min internationale, l-am redirectionat pe fratele meu ca sa poata sa-i ureze si el mamei un ,,la multi ani”. La cateva ore, am primit un apel ca am fost restrictionat datorita acestui apel redirectionat. Mai e cineva in situatia aceasta? E u abuz?
Catalin a zis
sustin ca de la o vreme patesc accelasi lucru a trebuit sami redirectionez apelurile catre nr de firma ca sa pot fi apelat.iar dupa ora 8 seara tre sa apelez de 3-4 ori .si sa mai intamplat o ciudatenie ca sa fiu cu celalalt numar in mana si sa apelez in retea si surpriza imi raspunde altcineva. Sper sa se remedieze prb cat mai repede din parte Digi
ovidiu a zis
!!!!ATENTIE!!!!! Eu am alta problema am facut 4 abonamente cu 4 euro fiecare dar problema e ca nu ai voi sa vb mai mult de 3.000 min /nationale si internationale pe la vreo 2.675 aprox.am primit sms de la ECHIPA RDS&RCS FRAUDA precum ca am traficul prea mare de minute si daca nu recunosc acele minute vorbite sa sun la ei si sa dec;ar ca nu le-am vb eu in fine dupa sms primit la vreo 2-3 zile primesc un apel de la ei de la FRAUDE precum mi se cere sa NU MAI VORBESC sau sa ma POTOLOESC cu vorbitul pana la sfarsitul luni ca daca nu o sa mi se suspenda de TOT abonamentul, eu am zis bine doamnita dar problema este ca a inceput sa zica ca exista CLAUZE in contract unde specifica acest lucru si eu i-am zis da este in Art.7 unde spune alb pe negru sa nu deteriorezi cartela sa nu faci ABUZ de ea ( adica ) si am intrebat-o pentru cultura mea ce inseamna cuvantul „NELIMITAT„ a zis ca e nelimitat dar sa nu faci ABUZ bine si atunci abuzul de la cate minute fac abuz pai iti trimitem noi SMS cand ai dapasit deci va sa zica ca la 3.000 minute,dupa toate chestia asta i-am spus destul de clar ca ma simt FLATAT de ei si sunt OBLIGAT sa fac ce zic ei adica sa nu vb mai mult de 100 min pe zii asta va sa zica sa nu vorebesti mai mult de 1 ora : 40 min eu am zis destul de clar nu am cum sa nu dapasesc pentru ca am multi prieteni prin ITALIA,ANGLIA,GERMANIA,AUSTRIA si eu norbal cand te pui la vb prin casa hand-free sa vb mai mult + ca se aduna si multe neamuri pariti etc…si dupa toate intamplate am vazut ca nu avea nici o grata aia de la telefon inca pe la sfarsitul convorbirii am auzit ca sa c-am plictisit si mi-a inchis telefonul mai direct…..
DECI AVETI GRIJA CE ATI SEMNAT SI CARE SUNT CLAUZELE ca abonamentul e „„`LIMITAT„„
bobbyireland a zis
mai vasilica -limitat la 3000 este doar pe international…daca nu vrei sa vb doar 100 min /zi in extern esti liber sa renunti la ei si sa iei vomafone ,orangica sau altceva -problema e ca vei plati de vreo 10 ori mai mult…esti conferentiar man sau ce de vb 100 de min in extern zilnic ? get a life man…
doru a zis
Si eu am primit mesajul asta azi cu cele 3000 de min. si ca pot renuntat la contract fara sa platesc despagubiri…. deci concluzia este ca nelimitatul nu este nelimitat….cred ca
companiile din romania trebuie sa isi respecte clienti si sa nu mai faca reclama falsa….
Andrei a zis
Pai ai alțernativa, reziliezi si fuga la concurenta la. 20e
Flaviu a zis
Va recomand sa stati in retelele voastre, pentru ca semnal mai prost ca la Digi Mobil nu cred ca veti avea. Eu nu am semnal nici acasa (Manastur), nici la birou (centrul Clujului), iar astazi (motiv pentru care am ales sa scriu acest comentariu) n-am reusit sa dau nici macar un singur telefon de pe Dorobantilor.
Tariful si serviciile incluse iti iau ochii, insa nu merita daca nu poti beneficia de ele. Povestea frumoasa cu roamingul national nu functioneaza intotdeauna. Prioritate in fata abonatilor RDS o vor avea abonatii Vodafone. Acum regret ca nu am reziliat contractul in perioada celor 30 de zile.
Sugestia mea, maibine ramai in reteaua ta, decat sa treci pe Digi Mobil sa-ti faci nervi cu semnalul prost si doar la drumul principal, sms-urile platite in alte retele, nelimitatul limitat, roamingul national ineficient si povestile frumoase cu infrastructura care va fi dezvoltata (asa au spus si cei de la Orange si sunt exact unde au fost in urma cu 5-10 ani).
Digi Mobil e foarte foarte super a zis
nu stiu ce aveti cu Digi eu locuiesc in Resita si am semnal fff ok chiar mai bun decat are orange chiar si un zone cu vegetatie inalta, si foarte rar se intampla sa apelez un nr de mai multe ori ca mi da eroare sau altceva, este fff.com ok chiar si la 3000 de minute international pe mobil si nu veti gasi o oferta ls fel de buna la nici un alt furnizor. LA multi Ani Digi.
alex a zis
Am fost prost inspirat si am facut un abonament Digi Optim Nelimitat pe 4 ianuarie 2015 pe la ora 17.oo. Doar SIM-ul de la DIGI, ca telefon am. Toate bune si frumoase pana a doua zi pe la pranz cand functionarea cartelei a incetat brusc: nu primesc, nu apelez, n-are niciun fel de semnal. Nu cred ca am vorbit mai mult de o ora sau doua si doar in retele nationale. A functionat mai putin de o zi si Digi a depasit binisor cele 48 de ore in care isi asuma obligatia de remedia situatia. Am dus imediat telefonul la punctul de unde am incheiat abonamentul; cei de acolo au verificat si problema e doar a lor. Au facut chiar ei o sesizare iar eu am apelat zilnic la serviciul clienti unde sunt incarcat cu promisiuni care de care mai grozave; dupa ce sunt luat la misto cu intebari despre nume, adresa si titular de contract, mi se promite ca situatia se va remedia in cel mai scurt timp si ca sa scape de mine, operatorii imi spun ca sesizarea se afla in atentia cuiva (dar nu se stie a cui) si este urgentata. Au ajuns chiar sa urgenteze urgentarea urgentarii dar tot fara folos. Si imi sunt refuzate cu obstinenta detalii tehnice despre situatie.
Norocul meu ca am pastrat numarul de cosmote in perioada de gratie sa poata prietenii sa ma sune – ce-i cu mine? ce s-a-ntamplat? de ce nu am dat niciun semn de viata de atatea zile?
Incep sa cred ca numarul Digi nu va mai functiona niciodata pentru ca nu vad cine o sa se oboseasca sa remedieze un amarat de abonament de 5 euro.
Se pune insa problema calitatii serviciilor Digi: este clar un abonament amarat de 5 euro si nu o aeronava, dar remedierea nu poate fi mai complicata sau mai indelungata decat verificarea unei aeronave sau o operatie pe cord deschis.
TmTario a zis
Anul trecut prin august am cumparat o cartela vdf pentru bona sa stau in legatura permanenta cu ea in caz de ceva iar dupa o luna am ramas in pom caci cei de la vdf au anulat tot creditul de pe cartela ca nu este folosit si trebuie reincarcat lunar asa ca am facut un ab. Digi nelimitat zicandu-mi ca nu mai trebuie sa alimentez cartela si ca e mai bine sa aibe ab. Sa poata suna oricand si sa aibe si net, ca tot ma duc lunar si platesc ab. De cablu si net digi.toate bune pana cand am intampinat urmatoarele probleme:
1. Tel. Meu de rezerva un nokia nu merge cu digi mobil… Nu e compatibil 3g, asa ca am platit. 120 ron si am luat digi mobil+ 5 € o cartela noua caci cea veche era de alta dimensiune.
2. Azi am ramas fara semnal si eram in retea 2g , am fost la punct digi si mi-a schimbat cartela ( pe plata lor)
*concluzie: momentan cei de la digi se confrunta cu unele dificultati la care sansele sunt 50%-50% sa se rezolve ( daca se tin de treaba o sa fie bine , reversul medaliei pt abonati, daca nu digi va face multi abonati pe oferta buna ce o are apoi v-a fi preluata de vdf cel mai probabil).
Cu alte cuvinte :cel mai ieftin ab. Vdf sau orange + ab. Digi e perfect , cumulate 11€ si ai de toate ( devii si smecher cu 2 telefoane sau 1 cu 2 simuri in el).
incubus a zis
La mine Digi Mobil Optim Nelimitat merge ok, vorbesc sui primesc telefoane ,sms-uri orinde sunt. Daca apar alte aspecte va anunt.
horhe4 a zis
Salut Darius,
Uite ca au mai trecut câteva luni, mai exact 6, de la postul tău și „cei din concurenta” s-au aliniat la un contract de 20€ pentru ceea ce la Digi primești pe 5-10€.
Contractul meu cu Telekom se termina în 60 zile, începând de ieri. Prin urmare, s-au îmbulzit operatorii sa ma momească în magazin pentru un nou contract. Oferta este magnifica: 20-25€ pe luna pentru ceea ce eu am deja pe contractul vechi, dar la un preț (mai mare) de 15€. Având în vedere ipocrizia veteranilor din telecom-ul românesc, am sa ma alătur grupului DigiMobile.
Se pare ca, la bine și la rău, susținem antreprenorii romani. 🙂
Darius J. a zis
Eu sunt in continuare multumit.
Militaru a zis
buna ziua am facut si eu un abonamet la digi astazi mi sa activat cartela dar vreau sa stiu si eu cum pot afla minutele vb costuri suplimentare .va multumesc
mat a zis
trimite sms gol la 700 .
mat a zis
trimite sms gol la 700
adrian a zis
de cand am venit in bucuresti pica semnalul si imi zice ca reorganizeaza agenda… nu pot primi sau da tel. Daca selectez manual reteaua si stau pe vodafone nu mai am probleme. In braila nu aveam probleme de genul asta… cum se rezolva asta?
adrian a zis
am aceeasi problema. din cate am inteles sunt probleme cu numerele portate… asa mi-au spus de la serviceul rds din bucuresti. am facut sesizare telefonica, m0au sunat dupa 4 zile si m-au indrumat catre service ca e problema cu cartela,,,,… a fost inlocuita cartela si cand am iesit din service a inceput sa cada semnalul iar. am intrat inapoi in service si mi-au zis sa mai fac o sesizare si sa subliniez faptul ca este numar portat… am facut sesizarea daca nu se rezolva intr-o saptamana inchid toate abonamentele de la ei… ca am 3 mobile, 2 tv,2 internet,1 fix, 1stick… mi-a zis un angajat ca nu am cum sa reziliez pt ca, contractul a fost facut in alta zona decat bucuresti si ca in orasul inde am semnat contractul nu sunt probleme… da daaaa… in Braila nu am avut probleme, chiar am fost f ultumit de servicii… dar la bucuresti pica semnalul si imi zice ca reorganizeaza contactele….