Atat OnePlus cat si Oppo apartin de BBK Electonics si desi designul unor modele de telefoane a fost identic, cele doua companii nu au colaborat pana acum.
Vestea este oficiala si confirmata de OnePlus:
To better maximize resources and further position OnePlus for growth, we are in the process of further integrating some R&D capabilities within OPLUS, our long-term investor. OnePlus will continue operating independently and working to deliver the best possible user experience for existing and future OnePlus users.
Uitandu-ne in urma, OnePlus a inceput de jos cu un motto foarte bun, care i-a asigurat si cresterea rapida in popularitate. OnePlus One, primul telefon lansat de acestia sub motto-ul „flagship killer” a reusit sa impresioneze suficient incat sa permita lansarea lui OnePlus Two si asa mai departe. Recent insa, strategia acestora s-a schimbat, iar motto-ul initial nu se mai poate asocia cu brandul. Telefoanele OnePlus s-au transformat din „flagship killer” in flagship-uri adevarate atat la pret cat si calitativ si au lansat mai multe versiuni de OnePlus Nord pentru segmentul mijlociu (o tentativa similara au avut si cu OnePlus X). Astfel portofoliul OnePlus a crescut mult si a devenit mai variat, iar in doar cativa ani a reusit sa intreaca in vanzari producatori de telefoane mobile consacrati precum LG si Sony. O parere mai detaliata despre succesul lui OnePlus puteti gasi aici.
Colaborarea dintre OnePlus si Oppo va insemna si ca un telefon cu aceleasi specificatii sa se lanseze sub ambele branduri, similar cum este cu Xiaomi si Redmi. Sistemul de operare Android va ramane insa asa cum il stim: OnePlus va folosi OxygenOS iar Oppo va ramane pe ColorOS. Ramane de vazut care din cele doua branduri va avea mai mult de castigat din aceasta alianta.