Este pentru prima data cand prind si eu o eroare de pret in actiune la un magazin online. De aceasta data cineva de la QuickMobile a pierdut, cel mai probabil, un zero de la sfarsitul pretului unui LG G4 – 32 GB Gold, care costa 224 lei.
La fel, pentru prima data, am dat si eu o comanda, doar de fun. Sunt 99.9% sigur ca nu vor onora comenzile pentru ca probabil sunt deja sute de produse comandate, ar fi o gaura prea mare in buget. Sau, in cel mai bun caz, vor livra cateva bucati, cate aveau in stoc.
UPDATE: Se pare ca eroarea a persistat pana undeva la ora 10. S-au comandat sute de bucati, cu siguranta nu o sa se livreze nimic sau, cel mult, 10-20 de bucati din stoc. Voi reveni cu update cand apar informatii noi.
[Via]
Am depus o comanda la 00:40.
Am comandat si eu ..Oricum..putine sanse sa vedem produsele !
Eu am platit cu cardul acum 10 minute :))
Si eu am platit cu cardul, sa vedem daca se onoreaza : ))
site-ul da eroare de bad getaway, de pe telefon nu mergea deloc iar cand am intrat pe laptop da deja eroare … vrajeala ca sa acceseze lumea profitshare-ul lor …
Eu incerc de 10 minute sa dau comanda dar nu merge.. nu pot completa orasul.
Am plasat comanda la 3:23….probabil nu se va onora…”Preturile afisate sunt valabile in limita stocului disponibil, iar finalizarea vanzarii are loc prin emiterea facturii fiscale si expedierea comenzii. In situatia in care intervin modificari cu privire la comanda, vei fi anuntat despre acestea. „
Nu cred ca vor onora nici o comanda!Am dat si eu comanda fara confirmare mail inca! 🙂
Daca nu-si vor onora comenzile eu zic sa plasam muuulte comenzi , cu plata ramburs .. si sa le refuzam !!! Sa-si scoata parleala :))) eu asa voi face, jur !
:))
daca ai primit confirmarea pe mail si nu iti vor livra produsul atunci ii poti actiona in judecata
Singura problema la ce spui tu e faptul ca iti vei face o reputatie de client negativ. Exista liste de clienti la care magazinele refuza sa onoreze comenzile (cel putin ramburs). http://www.clientineseriosi.ro/ – exista baze de date mai noi pentru cei care au spirit de razbunator. Daca faci asa ceva, si ai noroc, pe viitor iti vei limita doar dreptul la comenzi pe adresa ta (sau nume, email, telefon). Daca ai ghinion, s-ar putea sa te trezesti ca trebuie sa cumperi pe viitor de la magazine fizice, sau sa iti schimbi numarul de telefon – pentru ca online vor refuza mai multi sa se atinga de tine ca si client 🙂 Have fun 😉
Deja am facut o comanda 🙂 cu un produs aflat pe stoc, ramburs bineinteles 🙂
Emag cum a putut trimite produsele la 1 leu… Cine se folosește de lege sa scape de onorarea comenzilor sunt niște fatalai
am dat si eu o comanda si am primit si mail de confirmare
Acum nu mai functioneaza deloc site-ul.
Dacă nu onorează comenzile exista și OPC!!! Și chiar funcționează!!!
Gata, s-a încheiat oferta. Nu am prins-o.
se pare ca vor fi livrate doar produsele care erau pe stoc(impartite doar in functie de ordinea comenzilor efectuate) restul comenzilor vor fi declinate.
De unde ai info? eu am dat comanda de pe telefon si am pus rambrus, am primit email de confirmare. Imi pare rau ca nu am dat cu cardul dar nu aveam datele bagate
Somebody’s gonna get fiiireeeeed 🙂
„Prețurile afișate sunt valbile in limita stocurilor disponibile, iar finalizarea vânzării are loc prin emiterea facturii fiscale”. Eu zic să va verificați și contul de la ei… BAFTA !!!
Avem si un update la articol.
Cum sa nu onoreze QuickMobile comenzile? Doar la ei clientul este pe primul loc… mai ales la garantie…
Super!!!!!!!
Si la pcgarage a fost o eroare la un produs …comandă a fost anulata cu pretextul ca eroare de la furnizori si mi au aruncat un voucher cadou in valoare de 30 de lei…bataie de joc
Mama si eu nu am stiu:(
Dati si voi un mesaj aci daca si-au onorat comenzile:)))
Conform legilor in vigoare trebuie sa onoreze comenzile…nu exista scuze chiar daca a fost greseala lor.
Va inselati amarnic daca credeti ca ii poti ‘trage’ la raspundere intr-un fel sau altu;
Asta-i o manevra de marketing facuta intentionat din partea celor de la QuickCaca, intr-un efort disperat de a castiga ‘audienta’
In mod normal, la orice magazin, se pot ascunde dupa faza cu :
„In limita stoc-ului disponibil, blah blah blah, vei fi contactat ulterior in caz de se schimba pretul/stoc-ul”
Si de ce zic ca QuickMobile a facut asta intentionat ?
Uite de-ce, direct de la ei de pe site:
[…] Pentru erorile de pret ce tin in totalitate de sistemul tehnic, nu ne asumam raspunderea. […]
Buum!
Sa nu cumva sa crezi ca ei o sa vina si o sa zica „eroare umana”, nu nu, eroare de SQL ~ pentru ca numere….
Ceea ce este trist, este ca ArenaIT, intr-un efort disperat pentru a face bani, promoveaza astfel de ‘marlanii’;
Nu-i de ajuns ca la orice text care contine „Telefon, Boxe, Mouse, Laptop, Vibrator” ne baga hyper-link-uri directe catre eMAG, acum promoveaza si o manevra de marketing, pentru care, in tarile civilizate, este considerat ilegal asa ceva.
RIP Limba Romana;
Sorry 🙂
Am promovat-o ca si informatie, pentru ca sunt curios ce se intampla mai departe
eu am luat si ramburs si cu cardu pe la 3
Au anulat comenzile.
Anulat EOL 07 Dec 2015 07:58:34
De ce nu ma mir?
QM_228958 06 Dec 2015 Anulat EOL 224,90 LEI. Deci mi-au anulat deja comanda !
Cineva care a platit online are comanda anulata?
1 QM_662467 06 Dec 2015 Anulat EOL – 22490 Lei
QM_662467 06 Dec 2015 Anulat EOL – 224,90 Lei
Nu numai ca ne-au anulat comenzile,dar daca suni la oricare din nr de telefon de contact iti va spune robotul ca au program de luni pana vineri de la ora 09.00,bla bla si iti inchide apelul. Eu propun sa trimitem o avalansa de plangeri pe la OPC.
Am facut deja !!!
am facut deja reclamatie, faceti si voi
Eu spun asa complectati aceasta sesizare http://reclamatii.anpc.ro/ cu dovada email confirmare comanda, eu deja am completato, nu stiu cum au reusit sa imi anuleze comanda cu cardul de cumparaturi online…
Acelai lucru s-a intamplat si cu comenzile mele, in schimb m-au dat un vaucher de 50 lei. Ce papagali ! Pai daca au gresit sa-si asume greseala. Trebuie actionat la OPC. Eu lucrez in IT si sistemul info nu poate face o eroare de tipul taierii cifrei unitatilor a unei valori care are cifre si dupa virgula . Sistemul poate face o rotunjire sau o interpretare gresita a punctului miilor doar atat. Este greseala lor pe care nu vor sa o recunoasca.
Iti multumim pentru comanda facuta pe http://www.QuickMobile.ro insa din cauza unei erori a sistemului, comanda nu va fi onorara la pretul de 224.90 Lei. Pretul afisat in magazinul online pentru smartphone-ul LG G4 Dual-Sim a fost, timp de cateva ore, de 224,90 de lei, pretul normal fiind de 2.249 de Lei. La acest pret normal de 2.249 Lei comanda poate fi onorata.
Iti reamintim ca legislatia in vigoare, dar si termenii si conditiile site-ului QuickMobile.ro permit anularea unor comenzi aparute in urma unor erori.
Dorim sa ne revansam fata de tine oferindu-ti un voucher in valoare de 50 de Lei, care poate fi folosit la achizitia oricarui produs din magazinele QuickMobile.
Hehehe, nu am zis ca o sa fie o eroare ‘din sistem’, ca asa pot sa ti-o anuleze fara nicio problema :))
Cum am zis si mai sus:
[…] Pentru erorile de pret ce tin in totalitate de sistemul tehnic, nu ne asumam raspunderea. […]
Nu ai ce sa le faci, poti sa faci cate plangeri vrei la OPC ….
Patrick
tu ai platit cu cardul nu?
Totuși, privește partea buna. Ai primit un voucher de 50 gratis 🙂
Ai primit un voucher de 50 gratis 🙂 doar virtual (mai exact doar in declaratia de presa) in realitate nimic .
Asa cumpara quitmobile clientii!!
Oare se pot cumula mai multe vouchere?
Un voucher ce se supune anumitor termeni.
Cand updatati stirea?
a prmit cineva voucher-ul de 50 gratis? eu am primiit doar email fara scris si fara atasament.
Da si l-am dat gratis !!!
QuickMobile a incasat toate comenzile efectuate cu card-ul (chiar si cele facute pe credit). Si de atunci, nu raspund la nici-un mesaj si au toate telefoanele inchise. Niste hoti si escroci !
Toti cei care ati fost inselati/furati de catre QuickMobile, intrati pe acest grup, unde ne-am unit toti :
https://www.facebook.com/groups/1234660386549898/
QuickMobile a incasat toate comenzile efectuate cu card-ul (chiar si cele facute pe credit). Si de atunci, nu raspund la nici-un mesaj si au toate telefoanele inchise. Niste hoti si escroci !
Haideti sa nu-i lasam nepedepsiti pe acesti smenari care fac intentionat „erori de pret” ca si politica de marketing, care fura si care, dupa suspiciunile mele, mai si importa produsele lor in mod ilegal/fraudulos.
Toti cei care ati fost inselati/furati de catre QuickMobile, intrati pe acest grup, unde ne-am unit toti :
https://www.facebook.com/groups/1234660386549898/
ps : va recomand sa faceti si reclamatie la ANPC : http://reclamatii.anpc.ro/ (datele firmei le aveti aici : http://www.listafirme.ro/electro-distribution-srl-16823860/)
Si eu am primit un voucher pe care abia acum am vrut sa il folosesc, datorita faptului ca nu scria nicaieri in e-mail ca expira dupa o anumita perioada. Dar surpriza! Cica au mai trimis ei un e-mail prin ianuarie cum ca voucherul mai este valid doar pana pe 10 ianuarie. Eu nu am primit acel e-mail, nici in folderul de spam, asa ca m-am lamurit de seriozitatea celor de la QuickMobile.