Imi pare deosebit de bine sa scriu despre acest proiect in special pentru ca in echipa fondatorilor se afla un roman de-al nostru, Vladimir GHETAU.
Retelele de socilizare nu sunt pentru oameni? Retelele de socializare nu mai reprezinta o noutate de multa vreme insa parca rolul lor s-a cam uitat. Tot mai des firme si companii isi fac profil pe site-urile de socializare: facebook, hi5, etc. unde, practic, ar trebui sa socilizeze oamenii, nu firmele.
Doi oameni tineri si o idee buna. Joseph Kelly de 24 ani din Cork, Irlanda si Vladimir Ghetau, avand aceeasi varsta, din Galati, Romania, au avut o idee foarte buna. De ce nu o retea de socilizare pentru firme? Asadar au alcatuit o echipa de dezvoltare, formata din 10 membri tineri, avand media de varsta 26 de ani, si au pornit la treaba construind Loopthing, o retea de interactionare intre firme dar si intre firme si potentialii clienti. E clar ca prezenta online e obligatorie pentru succes sporit, in orice tip de afacere.
Succesul e evident. Cifrele vorbesc, in prezent are o baza de date de peste 23.000 de afaceri si se inscriu, in medie, 10 firme pe zi. Accesul pe site si inregistrarea sunt gratuite si orice firma/companie/persoana poate adauga fisiere video/audio/foto.
V-am facut curiosi? Mergeti la loopthing si aflati mai multe.