Cand AMD a lansat GPU-ul Hawaii, a introdus si un nou limbaj de programare, Maltle, specific arhitecturii GCN (Graphics Core Next), ce promitea o mult mai buna utilizare a resurselor grafice, cu pana la noua ori mai multe solicitari posibile pentru rendare de obiecte.
Iar primul joc care urma sa-l foloseasca, si implicit sa-i demonstreze potentialul, urma sa fie Battlefield 4. Acest FPS a fost lansat pe 29 octombrie 2013, pe PC, PS3, PS4, Xbox 360 si Xbox One. Si ne asteptam ca un patch care sa activeze Mantle sa soseasca in luna decembrie a anului trecut. Insa nimic.
Ca acum sa aflam de la AMD ca acest patch a fost amanat pentru luna ianuarie 2014. Deci nu o sa vedem ce poate Mantle nici macar la CES. Si asta cel mai probabil din cauza numeroaselor probleme pe care le-a avut Battlefield 4, probleme ce au necesitat intreaga energie a celor de la Dice.
Si pe facebook e pusa langa articol o imagine cu google chromecast pentru ca din seria produselor google si pentru ca internet?
:)))
Eroare de plug-in… Vad ca a cam amestecat pozele la ultimele articole… Verificam,
Domnle.. Maltle, say wat? 😐 Poate Mantle.