Ieri, livestream-ul Ubisoft Forward a continuat cu partea a 2-a, iar dupa ce m-am declarat dezamagit de prima parte aici pe blog, am sperat ca totusi Ubisoft sa auda gurile fanilor si sa-si revina.
Pe scurt nu s-a intamplat. Voi incepe totusi cu putinele lucruri bune din conferinta asta.
- Cea mai buna veste o reprezinta Scott Pilgrim vs. The World: The Game Complete Edition. Jocul este un remaster al versiunii originale lansate pentru PS3 si Xbox 360 in 2010 si asa cum ii spune titlul, va contine jocul original revizuit, alaturi de toate DLC-urile disponibile pentru el. Se va lansa in perioada sarbatorilor lui 2020 pe PS4, Xbox One, Stadia si Nintendo Switch.
- Prince of Persia The Sands of Time Remake – Gabi v-a spus acum ceva timp ca se auzeau zvonuri legate de un remaster. Ei bine, se pare ca vom primi un remake, facut de echipa Ubisoft Pune, India. Trailerul de mai jos pare Prince of India si nu Persia (da, stiu ca imperiul persan avea si o parte din India, dar totusi). Arata jenant.
https://www.youtube.com/watch?v=_vtbNOF4PtM
- Watch Dogs Legion a fost din nou aratat si prezinta mecanici din joc.
- Immortals Fenyx Rising, stiut pana acum sub numele de Gods & Monsters a fost prezentat oficial si au fost oferite secvente de gameplay suficiente cat sa realizezi ca este 80% mecanica din Assassin’s Creed Odyssey, alaturi de acelasi engine grafic si combinat cu excelentul Zelda: Breath of the Wild. Stilul grafic ales imi place, dar atat. Efectiv ma uitam la joc si eram tot Odyssey, Odyssey! Aceleasi mecanici de open-world prezente in mai toate titlurile Ubisoft si absolut nimic impresionant.
- Riders Republic este un nou joc care probabil e vazut ca un serviciu precum For Honor, The Division sau Rainbow Six Siege. Un MMO dedicat sporturilor care nu imi spune nimic.
- Finalul conferintei a batut ultimul cui in sicriu….Roller Champions. O secventa de 12 minute de gameplay care parea absolut interminabila, dintr-un joc caruia singurul plus pe care il vad este originalitatea. Acesta aparent nu e nou, dar nu mai auzisem de el pana acum. Oricum cele 12 minute de la finalul conferintei puteau lipsi si cred ca oamenii erau mai fericiti.
Cam atat a fost a doua editie Ubisoft Forward. In continuare nu avem Splinter Cell nou, gameplay din Far Cry 6, nimic despre Rainbow Six Quarantine sau Beyond Good and Evil 2.
Conferinta integrala e mai jos si incepe la 1 ora si 16 minute. Verificati si bara de likes/dislikes – aparent nu am fost singurul cu buza umflata.
M-am uitat cateva minute, nici nu stiam ca Ubisoft va avea vreo conferinta. Din cate am vazut, jocurile de la Ubisoft parca ar fi facute dupa o lista de cerinte. Toate par sa fie identice, trebuie sa aiba A, B si C si cam atat.
Lumea parea entuziasmata sa le prezinte, dar parca nimeni nu s-a uitat la produsul final. Nu exista o poveste care sa atraga, nu e nimic interesant de descoperit in jocurile lor, nici un mister. Un alt proiect a la Ubisoft, joc facut de o comisie.
Poate Beyond Good and Evil 2 – unde macar poti calatori intre planete. Sau cel putin asta arata Tech-Demo-ul lor.
Până acum 13 ani ne jucam toți Prince of Persia și eram in culmea extazului, cuprinși de jocul care nu ne lăsa să mergem la culcare pentru că nu știam cum să mergem 3 pași în plus pe peretele ăla sau cum naiba sa ii dau unui npc fatala aia șmecheră fără să rupă fâșul in mine. Acum avem aere de specialiști în cultura persană. Bucurați-vă de jocuri sau ignorați le. Internetul e penibil cu astfel de opinii. Un copil născut în 2000, intrat in gaming în 2010 când deja eram în era Assassin’s Creed poate să își arunce la gunoi dorința de a juca Prince of Persia după ce citește astfel de articole, indiferent câte i-au povestit unchiul și varul și fratele mai mare despre joc și ce momente extraordinare au avut în el.