Orange își surprinde plăcut clienții în această perioadă festivă prin introducerea livrărilor în lockere pentru comenzile realizate pe orange.ro.
Acest nou serviciu oferă o alternativă flexibilă și convenabilă pentru clienții care doresc să primească produsele comandate într-un mod mai eficient și ecologic.
Orange a extins rețeaua de lockere disponibile în peste 5.000 de locații, prin parteneriate cu Sameday și Fan Courier, oferind astfel clienților mai mult control asupra livrărilor lor. Până pe 9 ianuarie 2024, utilizatorii beneficiază și de livrare gratuită în lockere, alături de oferte speciale la sute de produse disponibile pe site. Practic, dacă nu au o rețea proprie, o închirează pe cea de la doi furnizori! 😛
Această inovație aduce multiple avantaje, inclusiv flexibilitate crescută pentru clienți, locații accesibile 24/7 și eliminarea nevoii de a fi prezent la o adresă specifică pentru primirea comenzilor. Cu lockerele dotate cu sisteme de alarmă anti-efracție și supraveghere video, Orange garantează și siguranța coletelor.
De asemenea, livrarea în lockere contribuie la reducerea emisiilor de CO2, salvând 95% din consumul comparativ cu livrările tradiționale door to door. Această inițiativă se aliniază angajamentului Orange față de sustenabilitate și responsabilitate socială.
În plus, clienții care caută cadouri de sărbători au acum ocazia să profite de ofertele speciale disponibile exclusiv online pe https://oran.ge/XMAS. Reduceri substanțiale sunt oferite la telefoane, gadgeturi, accesorii, tablete, laptopuri, smart TV, gaming, smart home, dar și la abonamentele de telefon și pachetele fix-TV, Orange Love.
Această inițiativă nu doar simplifică experiența de cumpărare online pentru clienți, ci demonstrează și angajamentul Orange de a aduce inovație și beneficii semnificative în serviciile oferite, consolidându-și poziția în piața telecomunicațiilor. Detalii complete despre promoțiile Orange de sărbători se găsesc pe: https://oran.ge/XMAS.
Florin a zis
Era și cazul,pentru că până acum pentru orice comanda de pe site’ul orange fie el si un card de memorie,cablu etc etc il trimiteau prin Curier ( la mine 99% din cazuri era trimis prin Fan Courier). Și pentru orice produs fie el și un card de memorie trebuia să aștept curierul acasă….
Bine până acum ceva timp se putea trece la livrare ridicare din Shop Orange,dar în ultimul an eu am văzut că au eliminat posibilitatea asta.
So în concluzie mă bucur mult să văd că se aliniază și ei în rând cu lumea civilizată 😀
Petre valentin a zis
părerea mea ,sincer va rog poate găsiți altă opinie ,părere,drum :
Reschimbare de mentalitate la Orange sa făcut la preluarea lui Telekom ,buna sau nu au luat și oameni toxici !
Acum sa reschimbi părerea unor oameni despre un lucru ce toată lumea fuge ,va fi dificilă.
SIMION NICOLAE a zis
Da, da, numai la clienți nu se gândește Orange! Poate cum să-i jecmănească mai bine! După Vodafone, Orange este al doilea cel mai ticălos furnizor de servicii de telefonie mobilă, care efectiv își jecmănește clienții prin diverse metode incorecte și abuzive, iar organismul de reglementare se face că nu observă.
Eu am avut 5 abonamente la Orange și am renunțat la toate datorită politicii acestei companii, care nu are nici cel mai mic respect față de clienți. Degeaba a primit o amendă uriașă de la ANPC pentru oferte înșelătoare, clauze abuzive, plăți multiple pentru același serviciu și alte metode de a-și jefui clienții, Orange continuă să sfideze bunul simț. Spre exemplu a inventat abonamentul fără roaming, o altă găselniță Orange de a persifla directiva europeană de reducere a tarifelor de roaming și de a-și taxa clienții pentru roaming chiar mai mult ca înainte de această directivă, prin diverse alte plăți suplimentare pentru serviciul roaming, care este plătit și ca abonament cu roaming, mai scump, și ca opțiune, și ca roaming în sine, care-i cu mult mai scump decât la concurență. Spre exemplu, pentru roaming de date în Statele Unite tarifele de roaming sunt de peste 800 (opt sute) de ori mai mari ca la Digi, iar ca să beneficiezi de roaming îți trebuie abonament special, cu roaming global, că și roamingul l-au făcut de două feluri, roaming SEE (doar în Spațiul Economic European) și roaming global, pentru care mie mi-au cerut să schimb abonamentul cu unul mai scump sau să le mai plătesc o „opțiune” de 15€ pe lună, deci practic o opțiune care costă cât abonamentul FUN 15, 15€ + TVA. Bineînțeles că le-am dat cu flit și acum îmi cer despăgubiri că am portat numărul la Digi înainte de terminarea perioadei contractuale. Niște nenorociți, așa că nu vreau să mai aud de Orange și de ofertele lor înșelătoare…