BUCUREÅžTI, 2 august – HAT Group Co. România pune la dispoziÅ£ie un nou serviciu permanent posesorilor de telefoane Samsung – oferind un telefon la schimb pe perioada reparaÅ£iei, în cazul în care aparatele acestora se defectează ÅŸi trebuie trimise în service.
Oferta HAT vine în întâmpinarea nevoilor clienţilor săi, deşi perioadele de service sunt în general foarte scurte, iar telefoanele Samsung extrem de fiabile.
Toţi posesorii de telefoane Samsung cu hologramă, achiziţionate de la partenerii autorizaţi Samsung, pot apela la noul serviciu HAT, în cazul în care li se defectează telefonul. Ei vor primi un telefon la schimb, pentru a putea vorbi pe toată perioada reparaţiei. Pe parcursul garanţiei, atât transportul, cât şi reparaţia sunt gratuite.
Posesorii de telefoane Samsung care sunt în situaţia de a folosi acest serviciu, trebuie doar să viziteze un magazin în care se deruleză acest program şi să îşi lase telefonul pentru reparaţii. În schimbul telefonului defect, utilizatorii serviciului vor primi un alt aparat Samsung, pe care să îl folosească în timpul reparaţiei. Acesta va fi restituit odată cu ridicarea telefonului personal.
Serviciul este activ într-o reţea extinsă de puncte de colectare din toată ţara. Pentru a afla care sunt centrele de colectare, aflate în marile oraşe din ţară, dar şi cel mai apropiat magazin de acest gen, posesorii de telefoane Samsung pot suna la numărul 021 – 529 28 00/01.
Mai multe detalii privind noul serviciu oferit de HAT Group Co. România sunt disponibile pe pagina de service dedicată, de pe site-ul www.samsungmobil.ro.
Prezenţa hologramei HAT pe telefon şi baterie, dar şi autocolantul galben aplicat pe cutia telefonului garantează achiziţionarea unui produs Samsung original, importat oficial pe piaţa românească.
am si eu un telefon SAMSUNG F700.lam primit in 2007 in noi de ziua mea si in decembrie acelasi an adik peste aproximativ o luna din senin nu a mai mers.adik nu sa mai deschis decat cat sa cante melodia de deschidere apoi se bloca nemaiapuknd sami ceara nici codul pin.la niciun service nu a reusit sa mil faca invocand diferite motive.ce e de facut pt k nu mam bucurat de el decat o luna apoi un an de zile lam tinut in cutie acasa???????????????????
va rog sa imi spuneti unde sa vin macar s a mi se zik daca mai merge reparat sau e de aruncat///
Trebuia sa-l duci la service cand a incetat sa mearga. Ca era in garantie. Acum e cam tarziu (in general au 1 an garantie, daca tu ai 2 inca mai merge).
Sa-l repari pe bani acuma nu prea mai merita. Foarte probabil sa-ti ceara mai mult decat face in ziua de azi telefonul respectiv.