Articolul de zilele trecute a ajuns sub ochii persoanelor potrivite – poate si pentru ca a fost mentionat la Stirile Zilei la Zoso, dovada faptului ca ieri dimineata am fost sunat de catre cineva de la Flanco pentru a rezolva cat mai repede problema. Seara deja aveam un Arc Touch nou, luat direct din magazinul Flanco din Iulius Mall Timisoara. Acum ramane intrebarea: de ce s-a intamplat asta?
Oamenii de acolo au zis ca a fost eroare umana. Magazinul online trimite comenzile in sistem si magazinele fizice anunta daca au produsul pe stoc. Ca e nou sau nu ramane la aprecierea celui care anunta produsul, deci un om. Dupa care, magazinul fizic livreaza produsul direct cumparatorului. Ca asa a venit si mouse-ul meu, direct dintr-un magazin fizic.
Daca a fost eroare umana sau nu, n-am de unde sa stiu. Ca ma gandesc ca produsele resigilate nu le arunca la gunoi. Mi s-a spus ca pregatesc pentru anul acesta o sectiune dedicata acestui tip de produse, ca sa fie treaba clara si sa se evite astfel de situatii.
Ramane de vazut. Ar fi utila si posibilitatea verificarii stocului, sau a livrarii, direct in magazinele fizice din tara, macar asa vezi produsul inainte de a-l lua.
robert a zis
Eu lucrez intr-un service care se ocupa cu majoritatea electrocasnicelor mici si mari, a televizoarelor si in general tot ce se baga in priza.Se mai uita telecomenzi, se mai pierd fise de service, cabluri neintroduse in placi, coduri nescrise la placile noi….etc.Sunt greseli umane, nu suntem roboti.Bine ca s-a rezolvat, insa sunt 100 convins ca daca sunai la ei nu aveau nimic de reprosat.
geronimo72 a zis
daca sunam eu, sau oricine altcineva ce nu are un blog, nu are posibilitatea mediatizarii si creerii unui impact , stai linistit…erau sanse mult mai mari sa nu se rezolve nimic! sunt toti o apa si’un pamant, pusi pe capatuiala! vad ca de la o vreme si „ailalti”(autoproclamati cel mai mare magazin online) au pus botul la combinatii dubioase si afiseaza pe site’ul lor produse comercializate de niste no-name’uri! si daca nu esti atent, te trezesti ca ai cumparat un produs deloc ok, de la un magazin de care nu ai auzit, cu o garantie „cum vrea muschii lor” si un service de toata jena!
Florin C. a zis
Sunt curios cum faceti testele finale daca se mai intampla sa aveti „cabluri neintroduse in placi”!
Vlad Dumitrescu a zis
Întrebarea se pune dacă acest gest îl fac cu toată lumea sau doar în urma mediatizării.
Silver a zis
Pei ce, Altex a schimbat cumva politica de garantie la casti de la 6 luni la 24 cum zice legea ?
Nu, pentru ca inca nimeni nu i-a ‘bagat in seama’, si fac asta de ani buni;
Sa apara pe ‘site-uri’ sa vezi ca primesti un telefon si de la ei.
robert a zis
pastreaza certificatul si factura ca o sa-ti trebuiasca, nu va trece 1 an si probabil se va strica. are un comutator in coada aia care se indoaie si care se defecteaza. am avut si eu unul si la 1 an si 1 luna a cedat. l-am desfacut eu, i-am pus firele pe direct si acum merge.
MSS a zis
Astfel de practica se poarta si la case mai mari 🙂
Stefan a zis
Am făcut și eu comanda la EMAG pentru un router și l-am primit desigilat deși pe site scria ca este nou, funcționa bine și nu l-am returnat pentru ca îmi trebuia urgent dar, totuși sa comanzi un produs nou și sa primești unul resigilat….nici măcar resigilate nu era pentru ca lipsea sigiliul.
Silver a zis
[…] nu l-am returnat […]
Pe asta se si bazau 🙂
yannis a zis
romania!!!tara in care se iau tepe… :-))
seniordady a zis
Si se dau tepe…:-))
Alin a zis
La fel am pățit si eu. Am comandat un aparat de tuns nou de la Emag si a venit cu urme de par, semn ca a mai fost folosit si returnat. De ceva timp e o porcărie mare acest magazin.
MSS a zis
Daca vrei sa ai sanse mai mari pentru a cumpara un produs sigilat, trebuie cumparat imediat cum apare in stocul magazinului.
Silver a zis
Sau sa fii carnat (cum sunt eu) si sa specifici, sau sa intrebi direct la telefon: „ESTE SIGILAT DIRECT DE LA PRODUCATOR IN AMBALAJUL ORIGINAL ?? ”
Sa stii ca merge la foarte multe magazine faza asta, iti raspund cu ” DA, ESTE NEATINS” … sau nu….. etc
Bogdan a zis
Am patit recent cu un acumulator de samsung galaxy s4 de la emag… sigiliul nu era intact si data fabricatiei al acumulatorul nu era aceesi cu data trecuta pe ambalaj, diferenta era de o luna. Ciudat zic eu, totusi nu am returnat acumulatorul.
Petru a zis
Astazi am cumparat si eu un mouse silebt de la Altex direct din magazin. Pe langa faptul ca pretul de la raft nu s-a potrivit cu cel de la casa (e ceva deja banal la Altex) surpriza mare a fost acasa cand am desfacut produsul: urme evidente de uzura zgarieturi mizerie…! Deci e ceva universal se pare.
carmen a zis
buna, m-am lovit si eu de o situatie asemanatoare chiar zilele acestea si magazinul refuza sa-mi ia produsul inapoi, cum sa fac publica povestea si sa-i denigrez?
Silver a zis
Suni la OPC:
http://www.anpc.gov.ro/
Poate nu ti se rezolva problama tie, dar sunt zeci ca tine si la un moment-dat o sa ii ‘loveasca’ OPC-ul….
Merita efortul 🙂