Va fi o analiză interesantă pe datele de mai jos, credeți-mă. 🙂
În primul rând, menționez că, din motive obiective, datele din poza de mai jos sunt cele valabile vineri, 10.03, când mai erau două zile disponibile pentru vot. Sunt convins însă, că se pot modifica puțin cifrele, dar nu procentele de la fiecare furnizor în parte.
Ce vedem mai sus ne arată o imagine de ansamblu care corespunde cumva cu rezultatele din 2018, dar nu cu cele de anul trecut. Asta pentru că Digi a rămas pe primul loc, dar cu 80% din voturi, la nivel de acum cinci ani, pentru că în 2022 aveau doar 50% din piață, conform voturilor.
Un alt aspect interesant este cel al Orange – deși au preluat partea de internet fix de la Telekom, au primit doar 8% din voturi, în condițiile în care, înpreună, au adunat 10% în 2018 și 31% în 2022.
Restul datelor sunt în linie cu ce am văzut anterior ăn sondaje, deci nu le mai discut separat.
Lasa un comentariu!