Serviciul Genius, care integrează platformele eMAG, Tazz, Freshful și Fashion Days, a adus economii semnificative de timp și bani utilizatorilor săi în anul 2024.
Potrivit datelor, utilizatorii activi pe toate cele patru platforme au plasat în medie 78 de comenzi pe parcursul anului, economisind aproape șapte zile și peste 1.000 de lei datorită beneficiilor oferite, cum ar fi livrarea gratuită și rapidă.
Analiza arată că economiile au variat în funcție de platformă:
- eMAG: 40 de comenzi pe utilizator, cu economii de 614 lei și 80 de ore.
- Tazz: 19 comenzi pe utilizator, cu economii de 150 de lei și 38 de ore.
- Freshful: 11 comenzi pe utilizator, cu economii de 152 de lei și 22 de ore.
- Fashion Days: 8 comenzi pe utilizator, cu economii de 140 de lei și 16 ore.
De asemenea, 2024 a fost un an de extindere pentru Genius, fiind implementat și în Bulgaria și Ungaria, în timp ce numărul utilizatorilor din România a depășit un milion, în creștere față de anul precedent. Dintre aceștia, peste 230.000 folosesc opțiunea Family, prin care împart beneficiile abonamentului cu un alt membru al familiei fără niciun cost suplimentar. În Ungaria, numărul utilizatorilor Genius a ajuns la 250.000, iar în Bulgaria la 200.000.
Momentele memorabile din acest an au fost următoarele:
- Prima comandă a anului: Pe eMAG, o comandă din categoria auto a deschis anul, în timp ce pe Tazz prima comandă a fost o shaorma.
- Cea mai mare comandă: Un utilizator a plasat o comandă de 199 de articole pentru nou-născuți.
- Cea mai valoroasă comandă: În afara Black Friday, un pasionat de tehnologie a achiziționat produse în valoare de 109.700 de lei.
Topul județelor cu cei mai mulți utilizatori Genius este condus de București-Ilfov, urmat de Cluj, Timiș, Iași și Brașov. Practic, ArenaIT este prezentă cu editori în primele trei județe. 🙂
Economisești ce? Că îți ajung produsele mai repede? Dacă se strică ceva și trimiți în garanție ți se ia de toate geniusurile și tazzurile când îți trimite fancurierul, unde trebuie să te rogi câteva săptămâni să vină să ridice un pachet.
Apoi nu îți repară nici produsul la depanero pentru că „producatorul nu repară” sau pentru că „această categorie nu se repară”, deși tot ei au generat certificat de garanție unde scrie că produsul se repară. Și să fie clar: nu era vorba de o defecțiune cauzată de neglijența mea.
Și dacă îndrăznești cumva să încerci să rezolvi vreo problemă cumva, te rezolvă „Dana” asistenta online…dar stai nu există categoria aia în meniul ăla deci nu… Nr de telefon? Nu există! Formular de contact? Nu mai este.
Nu mai cumpărați de pe această platformă.
Cam ai dreptate . Acum vreo 2 saptamini am avut o problema cu o comanda anulata . Am comunicat cu Dana și cu Bianca . Am renunțat după 25 de minute la chat. Nu aveau o soluție la problema mea .
Economisesti cumparand lucruri inutile? lucruri ce pot fi cumparate daca mergi un pic pe jos?
Iti dau un exemplu – cafea de specialitate. Sau o masina de spalat care nu e in showroom
Definiti va rog utilizatorii activi (lenesi?) pentru ca de la Emag nu merita sa cumperi decat la promotii, altfel iei teapa. Si cum foarte rar se intampla sa nimeresti sa ai nevoie de ce au ei la promotie mai bine iti vezi de treaba. In ultimii 2 ani o singura data m-am suprapus si atunci as fi putut economisi 20 de lei. Dar pentru 20 de lei la 2 ani clar ca nu se merita genius pentru mine. Cat despre masina de spalat o gasesti mai ieftina aproape mai tot anul la altex iar Kfea cu asta se ocupa. Dar daca ai rabdare poate gasesti cateva exemple la promotie emag.
Cafea de specialitate gasesti si mergand pe jos prin bucuresti Etolia espresso 250grame 15 lei,la produsele electrocasnice e alceca ca oricum magazine fizice bu prea mai sunt sau au iferte prea limitate oentru a vedea produsul
Așa e. Doar ca eu stau în Timișoara.