Pana si Tesla decide sa construiasca in China, caci costurile sunt foarte mici. Insa nu doar asta i-a determinat pe americani, ci si faptul ca piata asiatica este una profitabila pentru ei. Sa va explic.
Tesla a vandut in 2015 doar 85.857 de masini, reusind sa ocupe locul 4 in lume, fiind depasita de Renault, spre exemplu. Pentru a ridica numarul de vanzari, in special in Asia, acolo unde au si o infrastructura foarte buna, iar Hong Kong este cel mai profitabil oras, au decis sa ridice o fabrica chiar in inima Chinei.
Vanzarile in respectivul oras au crescut cu 80% in 2015, adica 2221 de modele vandute doar acolo. Si asta pentru ca este orasul cu cele mai multe pompe de alimentare electrice, 1600 la numar, dar are si 350 de pompe de incarcare rapida.
In plus, Elon Musk se declara multumit de politica din China, de costuri, dar si de potentialul ridicat. Deci de ce sa nu construiasca o fabrica acolo unde cererea este mare si costurile de productie mai mici?
Red a zis
Mda, ăștia care se folosesc de copii să le asambleze aifonurile pe 2 dolari pe lună sunt la fel de malefici precum comuniștii care permit așa ceva.
Dar apoi numai în China sunt 2 miliarde de suflete. De ce să aibă fiecare dreptul la o casă, o mașină și o viață?
Cristian a zis
Salutare,
la numerele alea cu locuri in lume si numar de masini, nu ar trebui cumva specificat ca sunt pe segmentul de electrice?
Renault cred ca vinde numarul ala de masini intr-o luna.