Colegul meu Darius v-a prezentat in urma cu ceva timp un gadget electric pe care il poti folosi pentru transport. Este vorba de trotineta E-TWON. Eu v-am prezentat si o solutie de la Xiaomi, iar de data asta va arat cum puteti sa va transformati clasica bicicleta intr-un gadget electric.
Tot ce ai nevoie este…o roata. Da, o simpla roata iti poate transforma bicicleta intr-una electrica. Este vorba de o roata electrica pe care o gasiti la TomTop. Nu are un nume, un model.
Aceasta roata se monteaza in fata si are un motor electric integrat. Are o putere de 240W, este silentioasa si are si un cablu USB ca sa iti incarci telefonul.
Autonomia este de pana la 50km si iti ofera o viteza de 25-30km/h. Este din aluminiu, are 26 de inch, frana pe disc, vine cu cauciuc, si are o baterie de 3200 mAh.
Costa 339 de dolari la TomTop.
Gabi a zis
Mai bine zis, cum transformi bicicleta-n trotineta. Merita aproape 400 de dolari, sa cobori vai cu trotineta.Ce putere poate avea motorul ala cu un asa acumulator ?
TomTop sau Teleshop, inovatii de nimic la pret destul de mare.Daca-ti da si o cursa pentru sobolani gratuit, merita achizitia.
mNiosu a zis
Intrebarea corecta e de ce ai vrea sa faci asta?
Scopul bicicletei pentru majoritatea personelor este de a face sport/efort macar din cand in cand in aceste vremuri unde sedentarismul oricum ne ocupa cea mai mare parte din timp.
Daca faci naveta cu bicicileta si faci zilnic mai mult de 10km dus-intors sa zicem si iti permiti motorul electric, poate e o optiune, altfel e doar o fita pentru puturosi (scuzati expresia). 🙂
Gabi a zis
Corect, dar totusi pret bicicleta +pret roata minune = scuter si nu mai umbli cu carpeli.
Acatrinei Gabriel a zis
In orasele mari, unde bicicleta este un mijloc principal de transport, si nu pentru a face sport, ideea de electric este binevenita.
Red a zis
Mi-am luat trotineta electrica. Cu bicicleta e imposibil sa mergi pe trotuar si pe strada e sinucidere.
Guess what? Si sa mergi pe trotuar e vai si-amar in Romania.
MarianB a zis
Când un kit motor pe benzină (complet) pentru bicicletă costă cam 600 lei nu văd de ce aș mai da încă aproape 1.000 lei în plus decât pentru a evita zgomotul sau mă dau banii afară din casă ori vreau să mă dau „jmecher”!!! 🙂 In plus să nu uităm că acumulatorul pierde din calități în timp relativ scurt și necesită poate înlocuirea la prețuri deloc mici (dacă acest lucru e posibil)! Fițe!!! 😀
Red a zis
600 lei – motor bicicletă pe benzină: link or it didn’t happen.
ion a zis
Sunt si unii ca mine care folosesc bicicleta de nevoie; pentru a evita efortul exagerat si caratul sacoselor.
sciuro a zis
Si din nou, ca de fiecare data cand este vorba de dispozitive electrice, ajungem la clasica baterie care nu a mai evoluat semnificativ de cateva decenii. Insa in cazul de fata vorbim de o baterie mai mica decat cea de la unele telefoane asa ca nu prea inteleg ce ar putea sa incarce furnica asta de baterie? Sau imi scapa mie ceva si principiul de functionare este altul? Adica este un fel de dinam/baterie care se incarca la vale si iti da posibilitatea sa-ti tragi sufletul la deal? Dar atuci de ce nu zice ca se incarca in mers? Inclin sa-i dau dreptate lui Gabi cu primul comentariu: inovatii de nimic la pret foarte mare.
DariusJ a zis
Iti scapa, bateria aia e la 36 V nu la 3.6 V sau 5 V.
sciuro a zis
Acum pricep ca este de 7 ori mai mare ca la un telefon, dar chiar si asa este la limita pentru bicla.
In general la o bicla electrica se monteaza 3*12V la 7..12Ah, adica de >2 ori mai mare.
Insa problema principala a zis-o Red: si sa mergi pe trotuar e vai si-amar in Romania.
Eu am incercat cu bicla iar dupa 2 zile m-a durut nada 2 ani de la gropile de pe trotuare.
Iar pe strada este sinucidere pentru ca doar legea te considera vehicul, pentru restul pur si simplu nu existi.
Marin Simonel a zis
Exista magazin fizic in Bucuresti?