Pentru prima dată în istorie, Ubisoft a avut încasări mai mari din microtranzacții (DLC-uri, season pass-uri, subscripții, skin-uri ș.a.m.d.) decât din vânzarea de jocuri în format digital. Veniturile companiei obținute în urma vânzării de conținut digital au crescut cu 69% față de aceeași perioadă a anului trecut, ajungând, în prima jumătate a acestui an, la fabuloasa sumă de 396,6 milioane dolari.
Microtranzacțiile au înregistrat o creștere de 83% în ultimul an și au reprezentat 51% din încasările companiei pe conținut digital, în prima jumătate a anului. Totodată, vânzările de jocuri în format digital au înregistrat o creștere de 57%, South Park: The Fractured But Whole și Assassin’s Creed: Origins fiind principalele tiluri vândute în această perioadă, cu o cotă de 85% din totalul vânzărilor de jocuri digitale.
În Q1 și Q2 compania a obținut venituri de 539.9 milioane de dolari, din microtranzacții și jocuri, în format fizic și digital, înregistrând astfel o creștere de aproximativ 60% față de anul trecut. Surprinzător, titlurile de Nintendo Switch au reprezentat 19% din vânzări în Q2, pe aceeași linie cu cele de Xbox One.
Să fiu sincer, sunt un pic îngrijorat de strategia Ubisoft și a celorlalți publisheri. Mai toate titlurile AAA sunt vândute acum „pe bucăți”, cu DLC-uri și microtranzacții, prin care gamerii sunt păcăliți să plătească sume consistente pentru a putea beneficia de o experiență completă. Cel mai bun exemplu este Battlefield 1, care costă 120 Euro cu tot cu Premium Pass, un pachet care îți asigură acces la tot conținutul multiplayer (hărți, arme etc.).
Sursa: Gamasutra
Ca si gamer pot spune ca am crescut cu celebrele jocuri de la Ubisoft pe care le-am jucat si terminat cu succes . Prince of Persia – The sands of time , Prince of Persia – Warrior withim , Prince of Persia – The two thrones , Prince of Persia , Prince of Persia – The forgotten sands , Splinter Cell – Pandora Tomorow , Ghost Recon Future Soldier , Spilnter Cell Conviction , Splinter Cell- Chaos Theory
, Assassin Creed , Assassin Creed Brotherhood, Assassin Creed 2 , Assassin Creed Revelation , Assassin Creed 3 , Teenage Mutant Ninja Turtles 2007 sint jocuri de colectie care la vremea respectiva aveau un mare succes fiind o placere de a le juca . Chiar si in prezent , mai joc din cind in cind . Seria Assassin Creed continua si azi , celebrul joc Assassin Creed Origins din ce m-am informat eu a obtinut un punctaj maxim fiind cotat cel mai bun joc . Este greu sa ai un procent mare din vinzari de jocuri . Un joc bun dureaza un am pina sa poata fi jucat si sa corespunda in totalitate cu cerintele garantate de producator . Din cite vad eu Ubisoft sau si alte companii producatoare de jocuri lanseaza 1sau 2 jocuri promovindu-le . Nu poti juca numai ultimele aparitii pentru ca sint putine si mai este genul pe care il preferi – R.P.G roleplay in game , – F.P.S farst personal shooter , M.M.O masivelly multiplayer online alegind din tot ce iti place . Ubisoft este si va ramine un producator de jocuri serios satisfacindu-ne bucuria de a fi gamer , jucind cu placere jocurile lansate . PLAY GAME .
Ubisoft și „producător serios” în aceeași frază nu se leagă.
Origins a obținut scoruri mari, dar e departe de a fi cel mai bun joc. De fapt, cel mai bun joc e ăla care-ți place.
Mda, imi aduc aminte de golden era of gaming – cand aveam Demo-uri, expansion-ul era expansion, trailerele de prezentare nu erau enhanced cu efecte pentru ca apoi sa sufere downgrade grafic si sa primim produse nefinisate.
Din punctul meu de vedere CD Projekt Red e singurul developer care merita tot suportul la ora actuala, mai sunt alte cateva studiouri indie. Witcher 3 si cele doua expansionuri – nu le pot numi DLC-uri pentru ca ar fi bataie de joc – reprezinta modelul de joc AAA – EA, UbiSh!t, Activi$ion si multi altii ar trebui sa ia exemplu. Nu au avut nevoie de mega protectii pentru joc si panouri imense cu publicitate, doar de calitate si devotament.
Mai nou un produs AAA in gaming inseamna joc buguit, downgrade grafic, microtranzactii si DLC-uri fara sens.Pacat.
În opinia mea și Deep Silver merită tot suportul. Viitorul Metro: Exodus arată superb. Singurul shootere care chiar îmi place din toate „țâgăniile” care sunt sau urmează să fie pe piață. Acel feeling de S.T.A.L.K.E.R. e priceless.
Și Ghost Games au ascultat destul de mult de fani acum cu Need for Speed Payback. Mai trebe finisat, dar tot e o evoluție însemnată.
Ah, uitasem de Metro – intr-adevar primele doua jocuri au avut o atmosfera demna de Half Life, story driven si single player de 8-10 ore fara prostii ! Mi-au placut mult si aici sunt de acord cu tine. Daca tot e sa detaliem si Doom a fost bun si Wolfenstein al celor de la Machine Games , problema e publisher-ul Bethesda care isi bate joc. Degeaba avem developeri buni daca isi bat joc distribuitorii de ei – vezi Volition – care au avut parte de un val masiv de concedieri dupa esecul Agents of Mayhem facut rapid si prea similar si plictisitor comparativ cu Saint’s Row – sincer speram la un nou Red Faction ( licenta e pe altundeva acum ) …
Cat despre NFS …. Hot Pursuit din 2011 parca a fost genial, Most Wanted-ul din 2005 ramane crema, iar Payback o copie dupa Forza Horizon 3 care sincer ii da clasa din orice unghi.