Si asa a ajuns, din nou, cea mai rapida masina de serie din lume. Cei de la Volkswagen s-au gandit ca trebuie facut ceva, avand in vedere ca recordul de viteza nu mai era detinut de ei, si au „tunat” putin clasicul Bugatti Veyron. I-au mai adaugat inca 200 CP si l-au dus la viteza de mai sus.
Inainte de modificare Veyron avea ‘doar’ o mie de cai putere iar dupa ce au scos Veyron Super Sport acestia s-au transformat in 1200. Au mai adaugat 200 CP, cat o masina de strada extrem de rapida. Diferentele n-au fost mari, vazute de la distanta, insa daca e sa ne uitam mai indeaproape sunt uimitoare. Super Sport a atins viteza de 425.44 Km/h cand a fost condus cu vantul in fata, pe pista din Ehra-Lessien, Germania. Cand incercarea s-a facut cu vantul din spate a atins viteza de 431.68 Km/h.
Versiunea de productie va avea sub capota cei 1200 CP, un cuplu de 1500 Nm si va fi limitata la viteza maxima de 412.8 Km/h. Asta pentru a proteja cauciucurile. A fost imbunatatit si controlul masinii prin optimizarea suspensiilor si a directiei. Pentru a ajuta propulsorul de 8 litri sa produca o asemenea putere au fost folosite patru turbo-uri si intercooler-e mai mari.
Super Sport se va alatura productiei de serie Veyron-ului si Grand Sport-ului in toamna acestui an. Pretul nu este inca dezvaluit dar e prea putin semnificativ. Oricum se stie foarte bine ca VW iese in pierdere, doar pentru a demonstra ca se poate.
Pana la acest moment s-au vandut 260 Veyron-uri si 35 Grande Sport-uri. Cel putin un Veyron e in Romania. Asta daca nu l-a vandut, acum cu dublarea impozitului. 🙂
Au romanii bani…nu trebuiesc plansi deloc.Suntem o tara saraca cu oameni bogati!
Eu unul nu cred ca VW nu iese deloc in pierdere daca tinem cont ca „vechiul” model avea un pret de baza de 1,7 milioane USD.Acesta va fi si mai exclusivist, deci eu cred ca va depasi bariera de 2 milioane USD.
Ba da asa este Adrian, Cei de la VW pierd la o masina circa 2mil Euro costuride productie, iar masina costa 1milion si un pic.
Si cei la Discovery,cei del a Top-Gear si cei de la Fifth-gear au spus acelasi lucru.
@Adrian, asta ziceam si eu ca VW iese in pierdere. 🙂
Cine este webmasterul acestui site? Si Darius, scriitorul acestui articol faci de ras acest site, cum dracu pe un site de IT tu scrii despre masini cu super viteza? Asta e una dintre tehnica „Stupid SEO!”
Webmasterul acestui site are 14 ani? Face blo*wjo* pentru 1000 de vizitatori pe zi?
Scuzati expresiile dar asta inteleg eu si multii altii cand intram pe acest site. 🙂 Stiu ca adevaru doare mereu.
@Robi09, eu chiar nu te inteleg. E primul tau comentariu la noi pe site si incepi cu insulte. E ca si cum nu te-as cunoaste si intri la mine in curte sa ma injuri. Crezi ca se va mai intampla inca o data?
Cat despre articol, nu stiu cum te poate deranja atat de tare un articol care nu e de IT, dar tine totusi de Stiinta, si care e incadrat la categoria diverse.
Mai scriem si astfel de articole, care merita notate, dar se intampla o data la cateva saptamani.
In fine, nu stiu de ce imi pierd timpul cu tine, dandu-ti explicatii, cand as putea scrie articole despre diverse pe un site de IT.
* Iar ca idee, 50% din vizitatorii Arena IT intra direct, nu prin Google.
Vroiam sa iti vina un pic mitea la cap despre ce trebuie sa faca un webmaster.
Ia exemplu http://www.chip.ro , vezi tu asa ceva acolo?
Are dreptate… daca vrei sa faci un site cu stiri din toate categoriile fa un portal, lasa IT asa cum este.
Mie imi plac articolele de pe site-ul asta… dar unele sunt chiar aiurea.. si ami exact categoria diverse.
Darius, nu-i baga in seama, articolul e interesant si e pus in categoria potrivita. E foarte bine ca din cand in cand apar astfel de articole, sunt din stiinta si sunt destul de interesante. Continuati tot asa!
Eu sunt pasionat de IT si de aceea citesc acest blog, dar imi plac si astfel de stiri. Nu sunt cel mai innebunit pasionat de masini, nu mi-ar place sa citesc 100 de articole despre masini dar cele care sunt interesante sunt binevenite.
@Robi09 iti puteai exprima punctul de vedere si fara insulte. Prin acest mod ai demonstrat ca tu esti cel care are 14 ani si petreci prea mult timp in fata calculatorului, aka generatia hi5.
Mestere , vezi ca ai o mica greseala, si anume ca veyron nu are motor de 16L, ci este de 8 litri(7993 cm3) cu 16 cilintri in configuratie W16.
Bafta.
Si mie imi place articolul 🙂 Sunt interesante din cand in cand, continuati sa le puneti.
@Bogdanel, merci. Am corectat. 🙂
@Robi09, da un ochi pe site-urile de IT & Science de pe afara.
oare de ce in tara asta sunt din ce in ce mai multi copii care vad numai drept precum un cal 🙂
copii nu uitati ca internetul a aparut datorita „razboiului rece, armatei” http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_the_Internet
(inovatiile intr-un anumit domeniu pot schimba fundamental lumea in cu totul alt domeniu)
dar probabil ca useri precum roby sau macus au senzatia ca internetul a fost creat pentru hi5 sau cocalari.six
Darius se pare ca nu te-ai prins, tovarasul incerca sa-ti sugereze sa bagi un layout de cacat si mai multe ad-uri.
nu-i bagati in seama, este prosti si nenavigati. dar e o masina mai tare decat asta: http://www.go4it.ro/auto/cea-mai-nebuneasca-oferta-auto-pe-timp-de-criza-6480362/
@alin Daca acest Bugatti Veyron Super Sport nu iti asigura o moarte sigura, masina aceea ofera garantat 100% un drum placut si intins spre moarte.
ma ofer eu sa ma risc. chiar ma intrebam ce se intampla cu masinile, in sfarsit aud un 480km/h, e cat de cat ok, teoretic trebuiau 800 km/h dupa mine in 2010. se misca prea incet..
Bugatti e cea mai tare masina dar cum putem sa ne permitem noi asa ceva ?
@adrian Cu putin peste un milion de Euro. Astfel iti poti permite o jucarie pt oameni mari. 🙂
da peste un milion de euro
ce bine arata masina asta:).
silicianul tu ai vazut in realitate un bugatti ? si ai id ? sa vorbim 😉