Ymens este o suită de aplicații destinate companiilor românești despre care am aflat ieri în cadrul unei conferințe de presă interesanta. În loc sa intre direct în paine, și să ne prezinte compania și platforma serviciilor oferite, cei de la Ymens ne-au suprins cu o mică scenetă despre haosul ce se poate isca la o conferință de presă (un reporter OTV-ist, o domnișoară complet atehnică și… poliția care venit să ridice unul dintre vorbitori).
Cu adevărat interesant este ca pe lângă actori au fost implicați în scenetă și cei trei oameni din spatele Ymens, care și-au jucat propriile roluri. Orgnizatorii merită felicitări pentru ca au reușit să spargă monotonia ce caracterizează în general conferințele de presă. Dar să vedem ce înseamnă, de fapt, Ymens și cum te poate ajută pentru a-ți dezvoltă afacerea.
După terminarea scenetei Bogdan Padiu (CEO Teamnet), Călin Butunoiu (director general Ymens) și Cezar Stalea (Tehnical Lead Ymens) au revenit pe scenă și ne-au prezentat platforma de servicii Ymens. Așa am aflat că nu este vorba despre un nou serviciu de găzduire cloud, ci despre o suită de aplicații care rulează în cloud, suită menită să ajute în special companiile mici și mijlocii din România.
Pentru început platforma Ymens oferă 9 module, număr ce urmează să crească. În momentul de față sunt disponibile modulele:
- Intranet – eficientizează colaborarea și comunicarea între angajații companiei
- Index – soluție pentru gestionarea documentelor
- Comerciant – CRM integrat cu modulul Intranet și cel de facturare
- Facturator – managementul centralizat al facturilor
- Corespondent – gestionare de contacte și planificare
- Videoconf – ofera suport pentru videoconferințe cu mesagerie text și partajare de documente
- Jurist – informații legislative actualizate, din România si Uniunea Europeană
- Recrutor – ajută la gestionarea informațiilor specifice proceselui de recrutare
- Planificator – managementul pontajelor și al volumului de lucru
Modulele din platforma Ymens sunt accesibile individual sau în orice combinație potrivită nevoilor unei companii, cu prețuri ce variază intre 3 si 15 euro (prețuri per user / per modul).
Deși poate părea doar un buzz-word, cel mai mare avantaj pe care Ymens îl are este faptul ca rulează în cloud, ceea ce îl face sigur, scalabil și accesibil de oriunde. Și fiind vorba de o platformă SaaS (Software as a Service), pe care o accesezi ca atare, nu implică nici un cost aditional în materie de infrastructură IT sau software.
Puteți arunca o privire peste interfată platformei Ymens în prezentarea lui Moise Guran:
Una peste alta, Ymens oferă companiilor mici și mijlocii acces la o platformă disponibilă până acum doar corporațiilor, fară a avea însă costurile imense pe care le au acestea.
[Ymens.ro]
SoboLAN a zis
Stai putin ca nu inteleg ceva: cine e proprietarul cloud-ului pe care ruleaza aceste servicii ?
Mihai a zis
Proprietarul si dezvoltatorul aplicatiei este compania Ymens, care face parte din grupul Team Net http://www.teamnet.ro/.
Cloudul ca platforma de gazduire, sau infrastructura pe care ruleaza nu stiu cui apartie, si nici nu prea are importanta. Este in Romania, pentru ca serviciul se adreseaza doar pietei locale.