Bing, motorul de cautare lansat de Microsoft in urma cu mai bine de doi ani, a reusit in tot acest timp sa castige o cota de piata de 14 – 27 % (in functie de cine a facut cercetarea). Dar tot acest castig a fost inregistrat in cea mai mare parte pe seama lui Yahoo, si nici nu i-a deranjat pe cei de la Google, si al lor aproape 65% din piata.
Si ca Bing sa creasca Microsoft a investit mult. In dezvoltare, mentenanta si publicitate, pana acum s-au dus 5.5 miliarde $. Si in mod constant sunt cheltuite intre 550 si 700 milioane $ la fiecare trei luni. Iar profitul inca se lasa asteptat.
Motea Marius a zis
Am observat ca de ceva vreme ca nu mai poti schimba asa usor motorul de cautare din internet explorer. Acum in loc sa ti se deschida vechea pagina cu lista de motoare de cautare ti se deschide asa zisa galerie cu addon-uri in care nu ai ce face. E nevoie de un search pe google pentru vechea lista cu motoare de cautare.