Google a anuntat pe 19 ianuarie ca schimba putin algoritmul pentru motorul de cautare. De data asta va lua in seamna si layout-ul siteului care este indexat in motorul de cautare. Daca siteul e plin de reclame si continutul e greu de gasit acesta va fi penalizat.
Ei spun ca multi utilizatori s-au plans de faptul ca odata ajunsi pe un site le-a fost greu sa gaseasca continutul util, pentru ca in primul cadran al paginii era plin de reclame peste care trebuiau sa dea scroll. Eh, de acum astfel de siteuri vor scadea in rezultate, si vor prima cele cu continutul accesibil.
Google spune ca intelege ca prin plasarea reclamelor in primul cadran cei care publica continut, ca si noi, reusesc sa faca un ban cinstit din asta. De aceea nu vor fi penalizati daca numarul de reclame nu e excesiv de mare si daca partea de continut e usor de gasit. Mai multe despre asta puteti citi pe blogul Google pentru webmasteri.
In sfarsit Google ia masuri in privinta reclamelor excesive, credeam ca le convine… de nu a intervenit pana acum!, cati dintre noi nu am intrat pe siteuri care te intampina cu reclame google pentru a da click pe ele. si fac castiguri fortate si nemeritate!
@Ulise, aici nu cred ca e vorba doar de reclamele google, ci toate.
Cred ca toti ne intalnim de astfel de obstacole, in site-uri in care pur si simplu e un labirint ca sa ajungi la informatia dorita.
Sunt total de acord cu noile masuri Google.
Stati linistit , ca o sa gaseasca metode sa ne umple ecranul de reclame si dupa ‘regulile’ astea.