Focuri de arma, explozii, coafura rezista! Cam asta vom putea exclama din ce in ce mai mult si in jocurile video. Si chiar daca AMD a fost prima companie interesata in mod special de podoaba capilara, prin intermediul tehnologiei TressFX, asta nu i-a impiedicat pe cei de la nVidia sa evolueze in acest domeniu.
Si asa propria tehnologie HairWorks (parte din colectia GameWorks) a ajuns la versiunea 1.1, redand si mai real, prin efecte de fizica, miscarea parului (sau a blanii daca este cazul). Care este diferenta fata de 1.0? Posibilitatea de a afisa pana la 500 000 de fire de par (in crestere vertiginoasa fata de 20 000 cat stia versiunea precedenta).
In filmuletul de mai jos vedem HairWorks 1.1 la lucru, pe o placa video GeForce GTX 980. Dar ne-ar fi placut ca parul sa se miste in concordanta cu purtatorul, nu doar asa impins de forte nevazute…
I. Andrei a zis
Trebuie sa mai lucreze la shading pentru ca, cel putin in video de mai sus, firele de par arata mai mult ca lana de oaie decat ca parul omenesc, insa intr-adevar este un improvement.
DeMons a zis
And TressFX 3.0 ..