Cand o companie ajunge la o anumita amploare, pentru a se reprezenta mai bine si a scapa de concurenta din hipermarket-uri, isi deschide propriile magazine. Am vazut aceasta strategie la Apple, si apoi si la Microsoft. Acestia din urma si-au infiintat deja 70 de astfel de puncte de desfacere.
Si vor mai mult, vor inca 500 de standuri in cadrul magazinelor Best Buy. Acolo vor putea fi gasite tablete, laptop-uri cu un OS cat mai curat instalat (si ar fi interesant sa stim si cine la va produce efectiv), console si periferice Microsoft. Necesarul de personal este estimat la aproximativ 1200 de angajati.
Si aceeasi reteta doreste sa o urmeze si Samsung. Adica tot standuri in Best Buy. Insa sunt mai agresivi, si vor sa ajunga in 1400 de magazine.
Pei sincer sa fiu tot ce vezi in magazinele Best Buy sunt produse M$ cand vine vorba de PC/console, si cand vine vorba de restul electronicelor vezi ori Samsung, ori DELL-uri.
Nu prea inteleg ce fel de stire este asta…