Serviciul de cloud gaming NVIDIA GeForce Now a suferit unele modificări care afectează experiența utilizatorilor cu abonamente Priority la 9.99 EUR/lună. Mai precis, unele titluri solicitante sunt acum blocate la 45 sau 50 fps, iar în pagina de prezentare a planului apare mențiunea că framerate-ul este de „până la” 60 fps. Titlurile afectate momentan sunt Cyberpunk 2077 și Guardians of Galaxy, iar din spusele NVIDIA nu este un bug, ci o limitare introdusă cu scopul de a oferi o experiență cât mai consistentă.
NVIDIA precizează că mare parte din cele 1.100 de jocuri suportate vor rula în continuare la 60 fps și că limitările introduse în cele câteva jocuri nu pot fi evitate. Deși la prima vedere pare o decizie logică, framerate-ul fluctuant fiind deseori deranjant, NVIDIA ar putea apela la aceste limitări cu scopul de a reduce costurile. Datacenterele pentru cloud gaming au la bază GPU-uri foarte puternice, iar utilizarea resurselor de către utilizatori implică costuri (hardware, mentenanță, consum de energie etc.). Cum abonamentul Priority are un cost lunar fix, ocuparea unor resurse cu mult peste medie de către un număr limitat de utilizatori nu este un scenariu dorit.
Via Tweakdown