Ca să fie clar de la început, acest articol este unul de opinie, nu este o știre, reprezintă strict opinia mea, nu neapărat a întregii redacții și NU ESTE SPONSORIZAT de eMAG!!!
În fapt, am avut, cred, trei campanii anul acesta cu ei, fiecare pe o categorie diferită de produs, dar niciuna pe Genius. Dacă stau să caut pe site la noi, cred că nu am avut nici măcar la lansarea produsului așa ceva. OK, atea fiind lămurite, să trecem la fapte, oștenii mei. 🙂
Pentru cei care nu sunt familiari cu produsul, Genius serviciul eMAG pe bază de abonament anual prin care ai acces la tot felul de oferte exclusive în 4 aplicații de pe platforma lor – eMAG, Tazz, Fashion Days și Freshful, precum și de o livrare gratuită sau mai rapidă. Costul acestui abonament este de 99 lei, iar reînoirea se face automat. Pentru cei care au nevoie de detalii suplimentare, las aici linkul oficial.
Am primit zilele trecute o notificare în contul meu de eMAG, care mă anunța că am realizat anul acesta economii de aproape 360 lei, dintre care, marea majoritate la comenzile pe eMAG, iar restul de aproape 10% pe tazz. Pe Fashion Days comand din an în paști, eventual de Black Friday, iar pe Freshful deloc, pentru că nu livreaza la mine în sat.
Există un mit urban cum că merită acest tip de abonament doar dacă faci comenzi dese și mari de la retailerii de pe platforme, iar articolul de față se vrea a fi un myth buster, că tot am crescut cu tipii ăștia doi la TV. 🙂
Ei bine, eu nu comand nici des, nici produse scumpe (cu o mică excepție, un iPhone 16 Pro, 256GB, 5G, Desert Titanium, pentru fiică-mea) și tot a meritat să plătesc abonamentul lunar. Vă explic mai jos de ce.
Unul dintre principalele avantaje ale eMAG Genius este transportul gratuit și rapid. Deși mulți consideră că acest beneficiu contează doar dacă faci achiziții multiple, chiar și pentru câteva comenzi pe an, serviciul devine o opțiune convenabilă. În loc să plătești taxe de livrare de fiecare dată, ai siguranța că transportul este deja acoperit. În plus, livrarea rapidă este un bonus pentru cei care doresc să evite întârzierile, mai ales când au nevoie urgentă de un produs. Unde mai pui că nu trebuie să tot aștepți pentru a aduna mai multe comenzi, ca să nu plătești transportul la fiecare dintre ele, individual…
Genius se laudă și cu o altă facilitate – prețuri reduse sau promoții adresate doar clienților respectivi. Nu mai rețin dacă am prins așa ceva vreodată, dar promit să fiu atent de acum încolo. Oricum ar fi, nu trebuie să fi un client VIP pentru a beneficia de asta!
Un alt beneficiu major al eMAG Genius este posibilitatea de a returna produsele gratuit și într-o perioadă mai lungă decât cea standard. Acest avantaj nu trebuie subestimat, mai ales pentru cei care nu au timp sau ocazia să verifice produsele imediat după livrare. Faptul că poți returna un produs fără să plătești taxe suplimentare oferă un plus de siguranță și reduce riscul cumpărăturilor online. Aici mi-a fost de folos la o comandă de cablu Thunderbolt 4, pe care l-am putut returna după perioada normală, pentru că primisem unul cadou de la un prieten. Chiar, voi folosiți astfel de cabluri la laptop?
Chiar dacă nu comanzi lunar, ci doar de câteva ori pe an, sau chiar spontan, eMAG Genius îți oferă o experiență de cumpărare fără bătăi de cap. Nu trebuie să-ți faci griji pentru costuri suplimentare de transport, iar gestionarea returnărilor sau urmărirea comenzilor devin mult mai simple. De asemenea, dacă preferi să te îndrepți către o singură platformă pentru achiziții online, eMAG Genius îți aduce beneficii clare la fiecare comandă.
PS: la colegul Gabriel se vede si mai bine economia facuta:
cornel a zis
As elimina din lista avantajelor „livrarea rapidă”, am avut suficiente cazuri în care am primit produsele dupa 3-4 zile. De fapt acesta a fost și motivul pentru care am renunțat la „genius”
varucu a zis
Livrarea rapida lipseste cu desavarsire oricum, am uitat ultima data cand am primit ceva macar a doua zi dupa comanda.
MosOpinca a zis
Nu stiu ce comazi tu, si cat is de rupti curierii pe la tine prin zona dar eu am noroc. Dintre chestiile mici comandate de la emag si vandute de emag (papuci, cafea, chestii de PC) comandate in dimineata unei zile multe mi-au ajuns la easybox a doua zi, desi is la cateva sute de km de Bucuresti. Ce cumpar de la parteneri prin marketplace ajunge in 2 max 3 zile (am avut cazuri cand si de la parteneri o ajuns produsele de pe o zi pe alta). Aici vorbesc de majoritatatea comenzilor. Au fost si chestii care au durat o saptamana (si aici nu ma refer la produse vandute de polonezi sau greci), dar astea le-am putut numara pe degete.
Eu sunt fan Genius, si in general prefer sa cumpar produse inrolate in programul asta. Returul e facil, banii sunt returnati in decurs de 30 min -1h. Clar ca as gasi poate aceleasi produse pe care le iau de pe Emag mai ieftin pe unele siteuri. Dar daca pun in balanta pretul final platit catre Emag cu: rapiditatea livrarii (la noi sameday is foarte ok) si comoditatea de a avea acces la Easybox, returul foarte usor de facut, plata in 4 rate fara dobanda si plata la 30 de zile, trebuie sa gasesc un produs la diferenta destul de mare de pret pe un alt site ca sa il comand de acolo.
Pana una alta la mine cu Genius e asa :”Din aprilie 2022, ai economisit: 2.140 Lei e economii din livrare gratuită + 426 Lei Economii din oferte exclusive” asta pentru 200 de lei
varucu a zis
Si eu sunt fan genius, dar treaba asta cu livrarea nu a functionat decat la inceput. Acum nu mai merge, plus ca easybox-ul de langa mine e full mai mereu si produsele ajung de regula la altul din apropiere. Oricum, nu pot sa zic ca ma deranjeaza foarte tare, rareori am avut urgente in shopping 🙂
seven a zis
Opinie nepopulara: nu sunt necesare 12 link-uri profitshare intr-un articol. On topic, eu economisesc maxim 10% cu Genius, dar tot merita abonamentul pentru „stat in fata” la livrare si retur. Sub 10 comenzi pe an nu mai e afacere
Cristian Răducă a zis
eMAG e preluat automat ca profitshare, nu e pus de mine manual.
Răzvan Balica a zis
Eu mereu cumpăr de unde e cel mai ieftin, nu neapărat de la eMAG, așa că Genius nu prea mă ajută. La Easybox nu comand că mereu mi le trimite la alte lockere, nu la cel pe care îl selectez eu. Plus că eMAG a ajuns să aibă cea mai lentă livrare dintre toți.
Bogdan a zis
Livrare lentă la emag?! Mi s-a întâmplat să conand pe la 9 seara și a doua zi după amiază am primit produsul. Evident, la locker că nu stau eu după curieri. Depinde cine vinde produsul. La fiecare produs scrie în cît timp se face livrarea.
Bogdan a zis
Genius merită atîta vreme cît valoarea taxelor de transport scutite egalează sau depășesc costul abonamentului. La cîteva comenzi pe an nu se întîmplă asta, deci nu merită.
Savu Cristea Iuliu a zis
Noțiunea de sameday ar trebui schimbata cu fewdays…tot timpul întârzie pachetele cu minim 2 zile deși scrie că daca comanzi până la ora x primești a doua zi.mie in Timișoara nu mi s a întâmplat.
Alta tragedie e permisivitatea accesului la platforma tuturor vânzătorilor cu mărfuri slab calitative,fără garanții ex.masina găurit parkside vreo 400 lei garanție 1 luna…
Alt rahat eMag asistentul dana…de toată jena.
Ultima nemulțumire din postul asta preturile…de multe ori exagerate …
Jedi1 a zis
esti mincinos
nu inteleg de ce faci acest lucru
Greuceanu a zis
Fără a intra în detalii de oportunitate economică a Genius, gen un minim de comenzi pentru a fi considerat convenabil, vreau să subliniez un aspect evident pentru mine:
Motivul principal pentru care eMag insistă cu abonamentele Genius nu este în realitate suma reprezentând costul acestuia, care nu este deloc mare pentru o subscripție anuală.
Motivul pentru care eMag dorește cât mai multe abonamente Genius este mesajul subliminal pe care acesta îl transmite posesorului, anume acela că știind că ai un astfel de abonament, subconștientul îți va spune că trebuie să faci comenzi cât mai multe, cât mai des posibil pentru a îl justifica. Aceste comenzi făcute cât mai des, de care tu nu ai nevoie în realitate decât limitat, sunt ceea ce interesează pe eMag, din vânzări repetate câștigă cu adevărat, nu din abonamentele Genius.
Jedi1 a zis
Fan GENIUS , folosesc de ani de zile
Acuma am si reducere 30 lei , anul trecut am luat cu 50% reducere
Comand des si mult, sunt in primi 10% dintre clienti
Comand si pentru prieteni etc
Recomand cu incredere
PS: am livrare si la Samday si la Posta si la Fanbox
Nu inteleg de ce va plangeti
4-6 lei pe luna este infim
Astept sa vad ceva argumente pertinente