In ciuda eforturilor depuse de principalii producatori de smartphone-uri sa ne convinga sa le luam si ceasurile inteligente, Pebble, companie ce s-a concentrat exclusiv pe acest domeniu de activitate, a facut o treaba decenta. Si a reusit sa vanda deja peste 400 000 de smartwatch-uri.
Modelele lor au avut ca avantaj display-uri tip E-Ink, cu autonomie mai mare, de aproximativ o saptamana, compatibilitatea duala cu Android si iOS, si cele deja 1000 de aplicatii speciale disponibile. Primele ceasuri Pebble, din plastic, costau 150 $, in timp ce modelele mai recente, metalice, tocmai au coborat de la 270 $ la 250 $. Deci preturile nu sunt deloc mici.
Iar in viitorul apropiat, Pebble va avea o viata din ce in ce mai grea, pentru ca se va inteti concurenta, in special din cauza versiunii speciale ale sistemului de operare de la Google, Android Wear.
Incet, incet decade si Arena. Acum vorbim de ceasuri. Oare intereseaza pe careva.
Alexandru, daca pe tine nu te intereseaza un asemenea ceas nu inseamna ca nu intereseaza pe nimeni.
Daca vor avea sistem de operare vom vorbi si despre masini de cusut. 🙂