Avand numeroase modele de smartphone-uri sub brand-ul Galaxy, de la modele accesibile si pana la dispozitive flagship cu preturi ce sar de 1000 euro, Samsung intentioneaza sa diferentieze segmentul premium si sa previna confuziile in randul consumatorilor. Astfel, conform unor informatii furnizate de publicatia sud-coreeana E-Today, Samsung va urma strategia Hyundai, care are are acum un brand distinct pe segmentul premium si va oferi seriile de top Z Fold, Z Flip si S fara branding-ul Galaxy si probabil sub noi denumiri comerciale care sa iasa mai mult in evidenta. Momentan, nu s-a luat o decizie legata de aceasta schimbare, compania sud-coreeana explorand mai multe variante de rebrand pentru varfurile de gama.
Insa scopul principal, in caz ca nu este evident este acela de a schimba perceptia de ieftin asociata cu dispozitivele Android. In caz ca nu stiati, in regiunile mai dezvoltate, terminalele Samsung Galaxy, indiferent din gama de pret din care fac parte, sunt privite ca modele de buget, iar singurele smartphone-uri considerate premium sunt iPhone-urile. In plus, schema de branding actuala, desi distribuita ordonat pe seriile Galaxy A, S si Z, inca generaza confuzii in randul consumatorilor care nu sunt familiarizati cu smartphone-urile Samsung.
Via Neowin
Păi bă, samsung, galaxy nu vine de la galaxie, adică produse galactice? Când toate produsele tale ieftine sunt și ele galactice, normal că pici în derizoriu și lumea vede produsele tale bagatelizat, așa cum de altfel sunt și doctoratele în România. Uite o denumire premium: ”Univers”. Ce e mai galactic decât universul? La halu` în care ai denumit inițial produsele, doar universul poate fi deasupra ”galaxiei”…