Accenture a oferit informații despre strategiile sale de transformare digitală, prezentând detalii despre modernizarea completă a aplicațiilor digitale ale Air France-KLM. Scopul acestui proces a fost îmbunătățirea eficienței operaționale în diverse funcții ale companiei aeriene.
Consultanța a explicat că, împreună cu Air France-KLM, a definit un model operațional comun, ceea ce a permis Accenture să conducă procesul de migrare a aplicațiilor digitale ale companiei aeriene către cloud.
Potrivit Accenture, abordarea sa industrializată a transformării digitale accelerează implementarea proiectelor și crește eficiența acestora. În cazul Air France-KLM, această strategie a permis migrarea rapidă a 350 de aplicații în noua infrastructură cloud, facilitând o implementare rapidă a serviciilor și reducând timpul necesar pentru lansarea acestora pe piață.
Un alt element esențial al acestei abordări este cloud factory, un sistem bazat pe procese predefinite și șabloane reutilizabile, care permite migrarea simultană a serviciilor existente ale Air France-KLM.
Compania aeriană beneficiază deja de o reziliență operațională îmbunătățită, având acces la infrastructura cloud, care îi permite să proceseze informații în timp real și să ia decizii bazate pe date.
Accenture și Air France-KLM au încheiat un parteneriat pe termen lung, destinat optimizării tuturor aspectelor operaționale, inclusiv serviciile pentru pasageri, transportul de marfă și mentenanța aeronavelor.
De asemenea, proiectul presupune renunțarea la trei centre de date proprii și adoptarea tehnologiilor AI pentru a crește reziliența operațiunilor.
Sabine Bechelani, Managing Director pentru sectorul Travel și Client Account Lead la Accenture, a subliniat că acest proiect demonstrează capacitatea companiei de a construi infrastructura digitală esențială pentru a rămâne competitivă într-un sector aerian din ce în ce mai exigent.
Lasa un comentariu!