Nu am mai scris de ceva vreme despre ei, mai exact de când și-au anunțat colaborarea cu Libra Bank pentru lansarea IBAN-urilor românești.
Ei bine, zilele trecute, pe târâș, pentru că nu am primit nimic oficial pe tema asta, au lansat două opțiuni interesante: aplicația de web și un sistem de plăți pentru companii. Bine, interfața web pare un beta version lansat către public prea devreme, din greșeală. Momentan poți doar să vizualizezi cardurile, conturile și sumele de acolo. Și nu te poți autentifica fără telefon, pentru că … two step authentication, cred.
Zilele trecute eram prin oraș, cu telefonul uitat pe acasă, și aveam de făcut o plată la un magazin fizic. Portofelul îl aveam la mine, cu tot cu cardul Revolut, dar nu mai rețineam suma de pe card. Puteam suna direct la soție să intre pe telefon și să îmi comunice suma, dar am zis să mă bucur de noua funcționalitate. Așa că m-am logat pe link (https://app.revolut.com/start) și… mi-am sunat soția să accepte sesiunea de pe telefon! Să sperăm că găsesc o modalitate mai lejeră de accesare, altfel nu își are rostul. OK, înțeleg nevoia de securitate, mai ales în România, but still…
A doua opțiune nu îmi este mie de folos, dar am câțiva prieteni antreprenori care tot plângeau după așa ceva. Serviciul dezvoltat de Revolut Business, care se laudă în prezent cu peste jumătate de milion de clienții, este, disponibil doar în Europa momentan. Unul din instrumentele noului sistem presupune ca firmele să trimită un link clientului, care să ducă la procesarea plății prin aplicația Revolut.
Puteți citi restul articolelor noastre despre Revolut, folosind link-ul acesta.
Marius a zis
Mai interesant decat articolul despre Revolut, ar fi sa aflam prin ce magie ti-ai sunat sotia, daca iti uitasei telefonul acasa :))
Darius a zis
:))
Cristian Răducă a zis
De pe cel de serviciu (https://arenait.ro/luna-folosesc-iphone/)
Ion a zis
Este un site foarte complicat când te înscrii!Am avut-o problema cu semnalul la telefon și au blocat numărul ,astfel nu mai pot să mă înscriu.O porcărie!
Daniel Bis a zis
Din pacate serviciile au inceput sa lase de dorit.
In ultima vreme l-am folosit foarte rar, doar la plati externe.
Momentan nu il mai folosesc deloc, folosesc cardul de ING care e mai mult decat OK pe intern.
Cat despre serviciul Revolut Business pot sa spun ca nu este practic activ in Romania.
Am incercat activarea lui la 3 firme si nu am reusit.
Pur si simplu dupa ce te chinuiesti sa completezi toate datele si sa urci o gramada de documente, iti spune ca „nu te poate imbarca”
Mai degraba pare o campanie de colectare de date.
Nimeni nu stie de ce, iar agentii de la suport sunt doar niste „paznici”
Pacat, promitea mult ca servicii, dar a oferit putin si prost la calitate.
Din punctul meu de vedere, au cam pierdut avantajul noutatii serviciilor.
Acum mai toate bancile ofera servicii similare
Asta e … fuse si se duse
Cristian a zis
Foarte bine că lansează tot mai multe servicii. Din păcate tot mai multă lume se plânge de Revolut.
Eu folosesc revolut doar să primesc ceva bani în fiecare lună și după câteva luni transfer bani la BT.
Radu a zis
De 2 luni aștept sa mi se deblocheze contul. Și singurele tranzacții au fost transferuri de pe contul personal în revolut pentru cumpărături în magazin și online îl folosesc doar pe Amazon. Am luat legătura cu ei de nenumărate ori dar nimic, îmi spun sa aștept. Ideea e ca mi-au blocat contul după ce am făcut o depunere. Nu mi-au dat nici un răspuns concret, așa că am contactat un avocat și el o sa se ocupe de tot ca să-mi pot retrage banii.
Aveți grijă cu revolut. Și la mine a fost totul ok aproape un an, după care brusc mi-au blocat contul la 1 minut după ce am depus bani în cont. Transferul l-am făcut de pe contul de salariu.
Ovidiu Miron Pop a zis
Salut.
Poate mă ajuți și pe mine să vorbesc cu avocatul tău pentru a afla modalitatea prin care îi pot da în judecată.
Mulțumesc, Ovidiu.
Ovidiu Miron Pop a zis
Hai să vă mai spun și eu ceva despre „magicul” Revolut…!
În luna august am transferat o sumă de bani în contul Revolut, apoi i-am transferat fiului meu, tot în cont Revolut. După o lună, fără vreun avertisment, contul lui a fost blocat, al meu a primit „flag”, apoi a fost blocat și al meu. Bineînțeles, cu o sumă deloc neglijabilă (peste 6.000 euro)! De atunci nu mai răspunde nimeni pe chat decât o dată la vreo 2 săptămâni, când mi se spune că voi fi contactat de o… „relevant team”, ceea ce nu s-a întâmplat niciodată! Mai am acces doar la chat, nu la cont și mesajul primit este că încă se analizează sursele mele de venituri…! De trei luni !!!
E strigător la cer, dragilor! Ăștia își bat joc de oameni. Și am văzut că nu sunt singurul în situația asta! Acum încerc să găsesc modalitatea prin care să-i dau în judecată.
Nah…!?
Cristian Răducă a zis
Doar ca idee, Radu, eu am mentionat pentru ce folosesc Revolut, de la inceput. Nu rulez pe el sume mari, mai mari de 500 de lei, o data. Si il folosesc pentru platile recurente, pentru platile din magazine si pentru Google Pay. Prefer sa il alimentez cu 500 lei pe saptamana si sa nu imi para apoi rau ca am bani blocati.
Alex a zis
Folosesc de aproxiamtiv 2 ani serviciul, la inceput fiind putin sceptic am folosit doar cu sume de 200-500 euro, insa din cauza faptului ca singurele probleme au doar la nivelul aplicatiei ( care s-au rezolvat prin chat) am inceput sa folosesc Revolut in loc de orice alt card bancar, in prezent e contul meu principal. Am sume destul de mari pe cont ( am vandut casa din tara) + ce am mai salvat de ceva timp. Va spun sincer ca nu am avut niciodata probleme mentionate de altii, mereu mi s a raspuns pe chat relativ rapid( tin minte 2-3 dati cand a durat mai mult de jumatate de zi sa mi se raspunda dar am rezolvat problemele). Avand in vedere ca nu mai trebuie sa sun pe cineva dintr-un callcenter care are o pregatire pentru job care lasa de dorit prefer chatul. E mutl mai ok, nu mai se creeaza tensiunea dintre client si a 2-a persoana. Avand in vedere ca am trait in Romania o lunga perioada din viata mea tin sa mentionez cat de dezamagit sunt de call centere in general la noi. Deci va imaginati ce fericit am fost cand am vazut ca sunt scutit de nervii + timpul irosit cu toate personajele astea din spatele apelului. Abea dupa un an m-am abonat la abonamentul anual care iti ofera Revolut si sunt surprins placut de el. E ok sa fi sceptic, dar trebuie sa intelegem ca in Romania, majoritatea banciilor nu sunt deloc de acord cu sistemul asta de banking. Nu putem sa ramanem tot in spate, o sa avanseze tot mai mult iar Revolut face parte din miscarea asta de real online banking. Nu gogosile care mi le-au vandut Banca transilvania, BRD si raiffeisen. Din revolut nu mi-a disparut niciodata nici macaar 1 euro, dar nu pot spune la fel despre celelalte banci enumerate mai sus, care m-au furat anii de zile pe motive foarte infime, daca mergeam direct la banca ma trazeam cu angajate care nu erau capabile sa-mi dea motivul real pentru ca nu mai am banii in cont. De multe ori ramaneam la mana call centerului ( dupa ore de vorbit cu peste 4-6 operatori de fiecare data) Pentru ca ce se intampla la birou in banca, se intampla si la call center ( asta pana dadeam peste o persoana care chiar stia banking si stia ce firma reprezinta cand raspundea la telefon). Asta e parerea mea, e de inteles daca exista scepticism pentru ca si eu am fost la fel la inceput, insa nu as renunta niciodata la Revolut pentru o banca din trecut .