Acum ceva vreme am renunțat și la ultimul abonament Orange de pe numele meu, cel pe care îl folosea cineva din familie. De atunci nu am mai interacționat cu operatorul portocaliu.
Cu toate acestea, membrul familiei despre care am scris mai sus încă mai are un număr de telefon fix de pe vremea Romtelecom, trecut la Orange când au cumpărat partea de internet și telefonie fixe de la Telekom. Pentru că sunt mai obișnuit cu tehnologia și cu interacțiunile online, am fost rugat să îmi instalez aplicația My Orange pe telefonul meu.
Prin urmare, când au început problemele, adică persoana respectivă a rămas tot mai des fără internet și semnal la telefon (faimosul ton de ocupat, pentru cei care mai știu), am fost rugat să verific cu Orange în ce măsură se poate remedia. Mai ales că, erau la acel moment, deja patru zile fără servicii oferite…
Din motive de operativitate, fiind după o zi întreagă de ședințe și de vorbit la căști, am ales să folosesc taman aplicația mai sus menționată, mai ales că era destul de târziu și știam deja că au un chatbot – Djingo – care este disponibil 24/7. Ei bine, iată care a fost rezultatul:
Practic Orange a făcut o românească și au anunțat ceva, dar au oferit mult mai puțin. Și nici nu era începută campania electorală… Și da, am încercat de mai multe ori, ba chiar și a doua zi, cu aceleași rezultate. Până la urmă a sunat persoana în cauză direct la call center, că doar de aia are abonament mobil, dar ideea rămâne: degeaba te lauzi cu suport round the clock dacă nu oferi asta!
Si indianu’ trebuie sa doarma
Nu doarme ca suna Raduca la doua noaptea sa faca troubleshooting la fix 🙂
Trecand peste ironie, care isi are locul fix ca nuca in perete, eu mentionam ca ei scriu una si se intampla alta…
Ma gândeam că ai simțul umorului…
Păi ce, chatbotul nu trebuie și el să se odihnească?!
Oare câți operatori chiar oferă suport 24/24 7/7? Eu am lăsat o operatoare de la Digi in blue screen când i-am zis că eu cu abonament activ la ei nu pot suna alt prieten tot în Digi cu abonament activ.