Campania „Get A Mac” demarata de catre cei de la Apple pentru a spori vanzarile lor a fost foarte apreciata de public, ca dovada fiind faptul ca reclamele din aceasta campanie care portretizeaza pe PC guy si Mac guy in diverse ipostaze discutand despre punctele pro si contra ale celor doua sisteme si mereu castiga Mac guy, au castigat premiul Grand Effie pentru cea mai de succes campanie din domeniul IT&C. „Dupa multe discutii infierbantate, juriul in unanimitate a numit aceasta campanie castigatoarea de anul acesta pentru portretizarea perfecta a rivalitatii intre PC si Mac. Au reusita asta cu mult umor dar si cu clasa fara sa devina o publicitate foarte negativa fata de PC-uri.” a declarat John Butler, membru al juriului Grand Effie.
Nu doar acesta este un rezultat pozitiv al campaniei ci si cresterea cu peste 42% a valorii actiunilor Apple, vanzarile record si cresterea pozitiva in ochii consumatorilor a produselor Apple. Cateva dintre aceste reclame pot fi vizionate aici.
Au facut o greseala fundamentala, si anume prin PC ei intelegeau Windows. 🙂
Apple inca se incapataneaza sa ignore GNU Linux.. pathetic.
dar Mac OSX e totusi bazat pe BSD nu?
De cand cu Mac-urie Intel powered si Mac-ul este tehnic vorbind PC (IBM compatible PC) 🙂
Pe de alta parte piata pc-urile este dominata de Windows – that’s a fact! – si cum in reclama nu puteau sa foloseasca numele comcurentei (windows/microsoft/what ever), au zis PC.
Mac OS este baza pe UNIX.
MacOS este bazat pe mai nou pe FreeBSD. http://developer.apple.com/opensource/index.html
„Pe de alta parte piata pc-urile este dominata de Windows – that’s a fact! – si cum in reclama nu puteau sa foloseasca numele comcurentei (windows/microsoft/what ever), au zis PC.”
wtf, la postul meu anterior nu a aparut tot mesajul!
am mai spus si ca nu sta in picioare chestia cu concurenta intrucat microsoft office este mentionat frecvent.